Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:41:16 GMT

پل غیرهمسطح در میدان مدرس زنجان احداث می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۲۱۰۱

پل غیرهمسطح در میدان مدرس زنجان احداث می شود

مسیح الله معصومی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته برای اجرای پل غیر همسطح در شهر زنجان چهار گزینه در تقاطع و میادین جهاد، مدرس، محل پل فعلی امام حسن مجتبی(ع) و شیلات در نظر گرفته شده بود.

وی اضافه کرد: بر این مبنا طبق اولویت بندی به لحاظ حجم ترافیکی در منطقه گلشهر، ساخت پل امام حسن مجتبی(ع) مورد توجه قرار گرفت و علاوه بر آن در میدان جهاد با اصلاح هندسی، مشکل ترافیکی بوجود آمده برطرف شد و بین ۲ تقاطع شیلات و مدرس نیز به دلیل میزان عبور و مرور خودروها، میدان مدرس در اولویت اجرا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه احداث پل غیرهمسطح در میدان مدرس زنجان به تصویب شورای ترافیک استان رسیده است، ادامه داد: مطالعات خاک شناسی این محل طبق برنامه ریزی ها حداکثر تا ۴۵ روز آینده به اتمام می رسد و پیمانکار انتخاب و شروع به کار می کند.

وی یادآوری کرد: ۲ پل در این پروژه لحاظ شدکه اولی بصورت مستقیم و دیگری بصورت گردش به چپ به سمت شرق از شمال به شرق را شامل می شود که طراحی های آن انجام گرفته که در مدت یادشد توسط پیمانکار اجرایی می شود.

معصومی افزود: تقاطع غیر همسطح مدرس، از خیابان ۲۲ بهمن به شکل همسطح، اما عبور از بلوار ارتش به سمت جنوب و هچنین کسانی که به سمت شرق حرکت خواهند کرد به طرف مثبت یک خواهد بود که پس از مطالعات خاک شناسی برآورد مالی انجام می شود و طرح در مدت یکسال به اتمام می رسد که بخشی از هزینه های آن درسال جاری و بخش دیگری طی سال ۹۹ تامین خواهد شد.

شهردار زنجان با اشاره به افتتاح پل امام حسن مجتبی(ع) شهر زنجان در موعد وعده داده شده به شهروندان گفت: این پروژه با همراهی مردم و شورای اسلامی شهر طبق وعده یکساله در زمان مقرر بصورت غیر رسمی افتتاح شد.

معصومی ادامه داد: نگاه بسیاری‬ از‬ شهروندان حتی نگاه‬‬ مسئولان‬ نسبت‬ به‬ این‬ پروژه‬ همراه با شک و تردید بود‬ و‬ بر‬ این باور بودند‬ که‬ همانند پروژه‬ های‬ دیگر‬ در حد شعار می ماند و در مدت طولانی تری به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: شهرداری زنجان بر این باور است که در صورت همدلی و هم افزایی عمومی می توان پروژه های دیگری را در مدت تعریف شده به اتمام رساند و به عبارتی این نهاد غیر دولتی نمی تواند بدون همراهی مردم برنامه های خود را به سرانجام برساند.

معصومی افزود: شهرداری درصدد است با این هم افزایی تصمیم راسخ خود را مبنی بر اتمام پروژه های عمران شهری به مردم اعلام کند و تمامی مدیران فعلی و حتی آینده نسبت به آن ثابت قدم باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این پروژه ا وایل هفته آیندهبا حضور مقامات کشوری و معاون عمرانی وزیر کشور به طور رسمی به بهره برداری می رسد که پیش از این در روز عید فطر روگذر پل برای تردد خودروها گشایش یافت.

شهر زنجان چهار منطقه، هشت ناحیه و ۱۶۷ محله شهری دارد.

۹۶۴۶/‏۶۰۸۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساخت تقاطع غیرهم سطح شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان عرضه دام زنده در نانواخانه شهرکرد احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس میراحمدی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، با اشاره به لزوم احداث میدان عرضه دام زنده، اظهار کرد: با احداث میدان عرضه دام می‌توان بر قیمت‌گذاری دام، تأمین دام دامداری‌ها، تأمین دام کشتارگاه‌ها و ورود و خروج دام به استان جلوگیری کرده و از کشتار غیر بهداشتی دام جلوگیری کرد.

وی افزود: به منظور رصد قیمت، نظارت بر خرید و فروش دام، کنترل ورود و خروج دام در استان و مبارزه با قاچاق دام، میدان عرضه دام در اراضی شهرستان شهرکرد احداث خواهد شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: میدان عرضه دام شهرکرد واقع در اراضی موسوم به نانواخانه شهرکرد به مساحت ۷.۶ هکتار و میزان نیاز آبی ۰.۵ لیتر در ثانیه توسط اتحادیه دامداران صنعتی و سنتی ماندگار (به عنوان نماینده سازمان جهاد کشاورزی) در دست پیگیری است که بخش عمده از استعلامات و مکاتبات اداری مرتبط با صدور مجوزهای مربوطه به انجام رسیده و موافقت اصولی طرح مذکور در شرف صدور است.

میراحمدی عنوان کرد: ظرفیت دام سبک قابل مبادله در این میدان ۵ هزار و ۵۰۰ رأس در شبانه‌روز پیش‌بینی شده است، ضمن اینکه نقشه اولیه و سایت پلان اجرایی طرح نیز تهیه و تدوین شده است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و استعلامات اخذ گردیده امیدواریم در بهار سال ۱۴۰۳ کلنگ‌زنی میدان عرضه دام مذکور با مشارکت مردم انجام گیرد.

کد خبر 6096763

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • میدان عرضه دام زنده در نانواخانه شهرکرد احداث می‌شود
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح