Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زن محلی هندوستانی که برای آماده کردن غذا به آشپزخانه رفته بود هرگز تصور نمی‌کرد که با صحنه‌ای وحشتناک روبرو شود. این زن زمانی که مشغول آماده کردن غذا بود ناگهان با یک مار شاه کبرای ۴.۵ متری روبرو شد.

این مار مرگبار که وارد آشپزخانه این زن شده بود در زیر سینک ظرفشویی پنهان شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زن بلافاصله همسرش را در جریان این اتفاق قرار داد و آن‌ها از یک مارگیر محلی با نام «پرادیپ سناپاتی» برای گرفتن مار کمک خواستند.

این اتفاق در یکی از روستا‌های منطقه «رایاگادا» واقع در شرق هندوستان رخ داد. ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است این مارگیر را در حال گرفتن مار در آشپزخانه نشان می‌دهد. در ادامه ویدئو مشاهده می‌شود این مارگیر با گرفتن این مار مرگبار، آن را از آشپزخانه به بیرون منتقل می‌کند.

تعداد زیادی از اهالی محلی که خبر ورود این مار به منزل یکی از ساکنان روستا را شنیده بودند در مقابل خانه آن‌ها جمع شدند. در ویدئوی منتشرشده، اهالی روستا در حالی که مقابل منزل مسکونی که این مار دیده شده بود جمع شده‌اند دیده می‌شوند. این مار شاه کبرا توسط این مارگیر در یک منطقه جنگلی رها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که زن هندوستانی در آشپزخانه با آن روبرو شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندوستان وحشتناک ترین ها مار هندوستان مار کبرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان
  • بغض دی دی، هنگام دیدن تصاویر کشتار مردم غزه
  • تجلیل از تولیدکنندگان برتر و دهیاران نمونه در مهربان
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • بازسازی روستای امامزاده ابراهیم(ع) شفت بدون پروسه اداری آغاز شود
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ هیچ تصویری از پیروزی در شهر رفح نیست
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • نظرات در مورد سینک گرانیتی مشکی، گاز رومیزی و سینک آبشاری
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه