Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسین نژاد حسینی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری از برگزاری چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در استان خبر داد و تصریح کرد: امسال چهارمین سالی است که جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان به صورت سراسری در کشور و همزمان با تهران به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح استان نیز  برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نژادحسینی بیان کرد: چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان با تلاش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و همفکری و همکاری گروه‌های مختلف کتابخوانی در استان برگزار می‌شود و گروه‌های شرکت کننده روش‌های جدیدی را برای ترویج کتابخوانی به کار می‌گیرند.

نژاد حسینی تصریح کرد: گروه‌های مروج کتابخوانی و نهادهای مرتبط فرهنگی، آموزشی، مهدکودک‌ها، انجمن‌های ادبی، ناشران، مؤلفان، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اداره کتابخانه‌های عمومی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ... نیز در برگزاری چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان همکاری دارند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه زمان ارسال آثار چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در چهارمحال و بختیاری از تیرماه آغاز می‌شود، گفت: در این جام سه باشگاه برگزیده، سه کتاب، سه فیلم و سه نمونه از نامه‌های برگزیده انتخاب و در پنجم بهمن‌ماه معرفی می‌‍شوند.

وی گفت: مرحله استانی چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در چهارمحال و بختیاری در تاریخ سی‌ام دی‌ماه و مرحله کشوری آن در تهران و در تاریخ پنجم بهمن‌ماه همچنین جلسه نهایی این جام نیز در اسفندماه برگزار خواهد شد.

نژاد حسینی با اشاره به اینکه همزمان با برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی، ششمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران و ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب نیز در استان برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در ششمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران تا 23 آذرماه فرصت دارند مدارک خود را به دبیرخانه مرکزی تهران ارسال کنند.

وی در ادامه افزود: ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب با دو موضوع اقدامات زیربنایی تآسیس نهادها و کتابخانه‌ها شامل ( کتابخانه‌ها، تآمین تجهیزات و وسایل و...) و فعالیت‌های ترویجی شامل(مسابقات و جشنواره‌ها و ...) برگزار می‌شود که از مجموع آثار ارسال شده 10 روستا و گروه را به عنوان دوستدار کتاب معرفی می‌کنند و شرکت کنندگان تا 30 آذرماه سال جاری فرصت دارند مدارک حود را به دبیرخانه‌های استان‌ها ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان می‌توانند برای ثبت باشگاه کتابخوانی و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی www.bookpromotion.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

 

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا چهارمحال و بختیاری جام باشگاه های کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است

به گزارش خبرنگار مهر، اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ظهر پنج شنبه در دیدار با عادل مرتضایی شهردار میانه، شهرستان میانه را یکی از شهرستان‌های پیشرو در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرده و افزود: شهرداری میانه همواره از پیشگامان و حامیان حوزه فرهنگ و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌باشد.

بابایی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان میانه، برنامه ریزی برای احداث و راه اندازی کتابخانه مرکزی در شهرستان میانه با همکاری و مساعدت شهردار و مسئولین شهرستان میانه را از اولویت‌های کتابخانه های عمومی استان عنوان کرد.

عادل مرتضایی شهردار میانه نیز در این در دیدار، فعالیت در حوزه فرهنگ علی الخصوص در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ارزشمند عنوان کرده و از زحمات کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی تقدیر و تشکر کرد.

مرتضایی آمادگی همه جانبه شهرداری میانه با کتابخانه های عمومی شهرستان در زمینه‌های انجام فعالیت‌های فرهنگی و تأمین جوایز مسابقات فرهنگی را اعلام کرد.

کد خبر 6088620

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • زیر تیغ
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در چهارمحال و بختیاری
  • مطالبه رهبر انقلاب از نشر کودک و نوجوان نیازمند شتاب بیشتر است / امروز دیگر خریدن کتاب ترسناک نیست
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد