Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@13:46:51 GMT

35درصدطلاق‌هابرای دریافت‌مستمری‌است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۲۹۳۰

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با هشدار درباره وضعیت صندوق های بازنشستگی گفت: با این نظام بودجه ریزی خطر این صندوق ها بیشتر از وابستگی به نفت است. ناطقان: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با هشدار درباره وضعیت صندوق های بازنشستگی گفت: با این نظام بودجه ریزی خطر این صندوق ها بیشتر از وابستگی به نفت است.

عبدالرضا مصری در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما افزود: مسئولان کشور باید بپذیرند که نظام بیمه ای با نظام بودجه ریزی کاملاً متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مصری: ۳۵درصد طلاق‌ها برای دریافت مستمری است

وی گفت: بیش از ۳۵ درصد طلاق ها به صورت صوری است تا امکان دریافت مستمری را از صندوق ها فراهم کند.

مصری با بیان اینکه کشور خیلی گران اداره می شود افزود: اگر اقتصاد کشور از ساختار بودجه ریزی جدا نشود این روند معیوب همچنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بزرگترین تهدید نظام بودجه ریزی این است که در پی اصلاح روش ها و بهره وری نبوده ایم.

معاون اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس هم در این برنامه گفت: وابستگی به منابع نفت در ۵۰ سال گذشته باعث شده تا سیاست گذاری واقعی در بودجه ریزی کشور وجود نداشته باشد.

محمد قاسمی افزود: اصلاح نظام بودجه ریزی در کشورمان تنها وقتی مطرح می شود که دولت ها امکان تأمین بودجه لازم را ندارند در حالی که این کار در کشورهای پیشرفته به صورت مداوم صورت می گیرد.

وی گفت: اینکه در کشور هزینه حقوق و دستمزد دقیقاً چقدر است مشخص نیست زیرا اصول فنی بودجه ریزی رعایت نشده است.

‌قاسمی افزود: برای اصلاح ساختار بودجه تا کنون چنین اجماعی در سران قوا وجود نداشته است.

‌وی گفت: این اولین بار است که سازمان برنامه و بودجه برنامه مشخصی را برای ایجاد تغییرات بر روند بودجه ریزی آماده کرده است.

‌معاون اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس تصریح کرد: مردم باید به صورت شفاف با اصلاح نظام بودجه ریزی آشنا و با آن همراه شوند منبع: مهر برچسب ها: طلاق ها ، دریافت مستمری ، صندوق ها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: طلاق ها دریافت مستمری صندوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت

امتداد - اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه مجازی خود در مورد ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳ نوشت: «اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ده هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید. نگهداشت کادر درمان و ارتقاء نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.»

در این زمینه بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت نیز گفت: مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعمال مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال خبر داد و گفت: این مصوبه در بودجه امسال دیده شده است.

وی گفت: با توجه به نیاز‌هایی که در جامعه ما وجود دارد بحث پرداخت فوق العاده خاص را از دو سال پیش به صورت مستمر آغاز و سال گذشته در صحن مجلس از نمایندگان مجلس درخواست و آن را پیگیری کردیم که با تلاش رئیس سازمان برنامه و بودجه، این مصوبه به تصویب رسید.

منبع: فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • ۶ چالش مامایی در قانون جوانی جمعیت/ اصلاح پرداخت تعرفه زایمان
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • بریکس می‌تواند جایگزینی برای دلار آمریکا ارائه کند
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه