Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، احمدی  ، معاون امور توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان گفت: برای اجرای این طرح صبح امروز یک کارگاه آموزشی ۳ روزه تربیت مربی طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان (طرح مانا) در محل سالن آموزش مجتمع ایثار بیرجند برپا شد.

وی با بیان اینکه دراین کارگاه آموزشی از هرشهرستان یک نفر کارشناس پیشگیری، یک نفر از گردانندگان پایگاه سلامت اجتماعی ودونفرتسهیلگر حضوردارند، افزود: این افراد باید پس از گذراندن این کارگاه سه روزه، در پایگاه سلامت اجتماعی شهرستان محل سکونتشان نسبت به اجرای طرح اقدام کنند و در این زمینه هر تسهیلگر موظف به برگزاری ۱۳ جلسه آموزشی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته معاون امور توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان هدف از اجرای این طرح، ارتقای توانمندی نوجوانان با تکیه بر شیوه‌های همیاری اجتماعی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و همچنین ایجاد و توسعه ظرفیت‌های مشارکت نوجوانان در موسسات غیردولتی می‌باشد.

احمدی با بیان اینکه طرح مانا یا طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان سال گذشته درچهار استان کشور همچون استان خراسان جنوبی برگزار شده است، افزود: این طرح در سه شهرستان بیرجند، قاین وسرایان اجرا شده و قرار است امسال طرح مانا در تمامی شهرستان‌های دارای پایگاه سلامت اجتماعی اجرا شود.

انتهای پیام/ک

ارتقای توانمندی نوجوانان با تکیه بر شیوه‌های همیاری اجتماعی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی سلامت جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۳۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر

 سرهنگ  مهدی رشنودی اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف رضایتمندی شهروندان، ماموران انتظامی طی هفته گذشته، با رصد و اشراف اطلاعاتی در چند عملیات نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان متواری اقدام کردند.

 وی در ادامه افزود: طی شناسایی و رصد اطلاعاتی تعداد ۱۲ سارق مسلح و عادی سابقه دار دستگیر که در برابر ادله و مستندات تاکنون به ۵۲ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان اعتراف که تحقیقات در خصوص کشف سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

 سرهنگ "رشنودی" با اشاره به دستگیری ۵ نفر معتاد متجاهر افزود: مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اجرای این طرح موفق شدند ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و ضبط کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در همین راستا ۱۷ دستگاه خودرو موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در ادامه این طرح در اجرای برخورد با جرائم خشن در سطح شهرستان افزود: مامورین پلیس شهرستان ایرانشهر ۱۵ نفر از عاملان شرارات و تیراندازی به سمت شهروندان و یک نفر آدم ربا را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

 سرهنگ "رشنودی" در خاتمه با بیان اینکه ۴ قبضه سلاح غیر مجاز در این طرح کشف و ضبط گردید افزود: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی همچنان با قدرت در سطح شهرستان ادامه دارد و پلیس به افرادی که امنیت اجتماعی شهروندان را خراب میکند برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

  
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • سد و سازه‌های آبی این شهر هم سر ریز شد
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • هلال احمر آماده باش است
  • جوابگوی تمامی بن‌بست‌های پیش آمده اسلام است
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم