Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد شنبه شب در جلسه شورای اداری بخش ریگ با دستور کار تکریم و معارفه بخشدار این بخش افزود: علاوه بر اعتبارات در نظرگرفته شده از محل اعتبارات دیگر نیز که در سال آینده اختصاص می‌یابد در اختیار بخشداری و دستگاه‌های اجرایی ریگ قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: در تخصیص اعتبارات به بخش ریگ در مقایسه با دیگر شهرهای استان نگاه و توجه خاصی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناوه گفت: دولت تدبیر و امید به رغم مشکلات و تنگناها و تحریم‌های ناجوانمردانه دولت آمریکا، منشh خدمات گسترده‌ای درداخل و خارج کشور ازجمله این شهرستان بوده که نباید از آن غافل شویم.

وی ادامه داد: اعتباراتی که دولت در بخش ارزش افزوده و آلایندگی به دهیاری‌های این بخش اختصاص داده قابل مقایسه با هیچ دوره دولت‌های دوران انقلاب نیست و باید به مردم به صورت شفاف بازگو شود.

پاک نژاد با اشاره به انتخابات پیشرو مجلس شورای اسلامی گفت: ملاک برگزاری این دوره، انتخابات سالم و باحضور حداکثری مردم است که بارها رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید کرد.

فرماندار گناوه با قدردانی از زحمات بخشدار سابق ریگ گفت: بخشدار جدید ریگ از نیروهای متعهد و دلسوز در وزارت کشور است که کارنامه درخشانی دارد.

وی بیان کرد: از بخشدار انتظار و توقع می‌رود که ارتباط خوبی با مردم این بخش و دهیاران و شوراها داشته و پیگیر مطالبه‌های مردم باشد و از آنان غافل نشود.

پاک نژاد افزود: برنامه ریزی و توجه به صنعت آبزی پروری، گردشگری و بوم گردی، شهرک شیلاتی و کشاورزی، ارتباط با ائمه جمعه ریگ و اهل تسنن در اولویت بخشدار قرار گیرد.

وی از همراهی و حمایت ویژه نماینده حوزه انتخابیه در زمینه پیگیری مطالبه‌ها ی مردم، بودجه و طرح‌های این شهرستان تقدیر کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تدبیر وامید باتوجه به مشکلاتی که با آن دست به گریبان است به استان بوشهر عنایت ویژه ای داشته است.

حجت الاسلام عبدالحمید خدری افزود: پیگیری اسکله روستای جزیره شمالی و جنوبی و استقرار برخی ادارات در بخش ریگ در دستور کار قرار دارد.

وی از بخشدار جدید ریگ خواست تا کارهایی را که در دوران تصدی بخشدار سابق نیمه تمام مانده است با جدیت پیگیری کند.

امام جمعه اهل سنت روستای جزیره شمالی بخش ریگ گفت: با گذشت ۴۰ سال از عمر باشکوه انقلاب، اهل تسنن این منطقه خود را از ملت جدا نمی‌دانند و در همه عرصه‌ها حضور فعال یافته‌اند.

شیخ حمزه کردی افزود: اهل تسنن این منطقه همگام با براداران و خواهران شیعه در این بخش متحد و یکدل از نظام و ارزش‌های انقلاب و نظام محفاظت و پاسداری می‌کنند.

در این نشست محمدحسین بازویی به عنوان بخشدار جدید ریگ معرفی و از زحمات دوران تصدی بخشدار سابق مسعود شیرافکن تقدیر شد.

بخش ریگ با جمعیتی بیش از ۱۴ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۳‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندار جلسه شورای اداری گناوه اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیگ محمدی رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور در سفر به شهرستان بختگان از بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

این مرکز درمانی با کمک‌های دولتی و خیران در حال ساخت است و  بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور گفت:  ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان  برای حل مشکلات فرهنگی این شهرستان اختصاص داده شد.

بیگ محمدی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیمه اول امسال در شهرستان بختگان به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام مرکز شهرستان بازدید کرد و  با حضور در جلسه شورای اداری از نزدیک با مشکلات مختلف شهرستان آشنا شد.

دیگر خبرها

  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال