Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@23:44:47 GMT

اعزام اولین گروه از دانش آموزان به اردوی علوی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۴۰۷۱

اعزام اولین گروه از دانش آموزان به اردوی علوی

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حبیب الله رضایی گفت: اولین گروه از دانش آموزان استان با 2دستگاه اتوبوس به اردوگاه امام خمینی(ره) لواسان در قالب اردوهای علوی اعزام شدند.

رضایی افزود: تعداد 296نفر دانش آموز دختر و پسر به همراه 27 نفر مربی و سرپرست در 7هفته ایام تابستان به این اردوها اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  تصریح کرد: طبق تفاهم نامه ای که بین معاونت پرورشی وزارت آموزش وپرورش و بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان و جانباران انقلاب اسلامی با هدف تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان مناطق محروم کشور منعقد گردیده است، این تعداد از دانش آموزان بعنوان سهمیه استان در سال جاری به این اردو اعزام خواهند شد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: اردوی علوی آموزش و پرورش بنیاد جانبازان و مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور

محمد مهدی عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران درباره جوجه ریزی مرغ گوشتی و تولید گوشت مرغ استان مازندران در فروردین ماه امسال، گفت: برای اولین بار در صنعت طیور کشور در قبل و بعد از انقلاب، مازندران موفق به کسب رتبه اول و ثبت رکورد بی سابقه ۱۷ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۵۶ قطعه جوجه ریزی در فروردین ماه شد.

او با بیان اینکه با این تعداد جوجه ریزی در فروردین ماه امسال، برای اولین بار در طول تاریخ، رکورد تعداد جوجه ریزی ماهانه شکسته شد، افزود: این تعداد جوجه ریزی، ۱۲.۸ درصد جوجه ریزی کشور را شامل می‌شود.

عباس زاده با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود ۳۳ هزار تن گوشت مرغ آماده طبخ از این تعداد جوجه ریزی استحصال شود، گفت: در این مدت بترتیب ساری با ۲ میلون و ۷۱۱ هزار و ۳۵ قطعه در رتبه اول، آمل با ۲ میلیون و ۲۱۳ هزار و ۲۲۵ قطعه رتبه دوم و بهشهر با یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۳۲۰ قطعه در رتبه سوم قرار دارند.

او افزود: این سیر صعودی جوجه ریزی برابر برنامه ریزی‌های انجام یافته و تلاش بی وقفه تولیدکنندگان و تعامل بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی و تشکل‌های مرتبط از سال گذشته آغاز شد، بطوریکه تعداد جوجه ریزی سال گذشته ۲۲ درصد نسبت به سال ما قبل (۱۴۰۱) افزایش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • تولد اولین گوزن زرد سایت مانشت و قلارنگ ایلام‌
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند