Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@13:42:50 GMT

قهرمانان تنها به روایت شهدای تکاور

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۴۳۳۰

قهرمانان تنها به روایت شهدای تکاور

به بهانه سالروز شهادت تکاور شهید سرلشگر ابراهیم خانی فعالیت‌های دبیرخانه فرهنگی هنری شهید خانی با گرایش تخصصی شهدای تکاور گسترش می‌یابد.

به گزارش ایسنا به نقل از دبیرخانه فرهنگی شهید خانی، دکتر اسماعیل آجرلو ضمن اعلام این خبر افزود: ۲۶ خرداد ماه سالگرد شهادت یکی از قهرمانان بزرگ ایران زمین، تکاور شهید سرلشگر ابراهیم خانی است که در چنین روزی در سال ۱۳۶۵ به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهدای تکاور از جمله قهرمانانی هستند که کمتر به رشادت‌های آنها پرداخته شده و به نوعی گمنام و ناشناخته مانده‌اند و این در حالی است که نیروهای مخصوص و تکاوران زبده‌ترین نیروهای نظامی کشور بوده و هستند.

آجرلو افزود: دبیرخانه فرهنگی هنری شهید ابراهیم خانی با ساختار غیردولتی سعی نموده است که با تولید آثار هنری و رسانه‌ای این گروه از رزمندگان و شهدا را هر چه بیشتر به جوانان کشور بشناساند و در این میان روایت زندگی و سرگذشت تکاور شهید سرلشگر ابراهیم خانی از جایگاه محوری برخوردار است.

آجرلو ادامه داد: این دبیرخانه با محوریت روایت شهید ابراهیم خانی در قالب تولید آثار هنری همچون تئأتر، فیلم مستند، فیلم داستانی، موشن گرافیک، پوستر، نمایشنامه رادیویی و موسیقی فعالیت‌های خود را در این ایام گسترش بیشتری داده است و از همه هنرمندان و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای دعوت به همکاری می‌کند.

آجرلو همچنین خبر از برگزاری مراسم بزرگی در تجلیل از مقام سرلشگر شهید ابراهیم خانی و شهدای تکاور داد که در ایام مرداد ماه برگزار می‌شود.

دبیرخانه فرهنگی هنری شهید ابراهیم خانی سالروز شهادت این قهرمان ملی و رزمنده پرتلاش و مخلص را گرامی می‌دارد و امیدوار است در تلاش‌های این دبیرخانه به شناخت هرچه بهتر این قهرمان و شهید بزرگ هرچه بیشتر یاری رساند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید ابراهیم خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون ظهر سه شنبه در نشست کارگروه برنامه‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مشگین شهر اظهار کرد: بیش از ۶۰۰ کانون در استان فعالیت دارند و گستردگی مناطق، کمبود نیروی انسانی و اعتبار و عدم تجهیز کانون‌ها و بیماری کرونا در سال‌های اخیر مشکلاتی را برای مجموعه ما به همراه داشته است.

وی ادامه داد: حمایت‌های مسئولان استانی از برنامه‌های دبیرخانه مساجد نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است.

آمون بیان کرد: تابستان بهترین فرصت است که مدیران کانون‌ها با برنامه‌های فرهنگی و هنری و قرآنی و تربیتی زمینه جذب نوجوان و جوانان را فراهم کنند.

جعفری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور مسئول کانون‌های مساجد استان اردبیل و هیئت همراه در سخنانی گفت: در حقیقیت مردمی‌ترین تشکل و مجموعه‌های فرهنگی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هستند.

وی درادامه گفت: درشهرستان مشگین شهر تعداد ۸۱ کانون با مجوز از دبیرخانه مساجد فعالیت دارند و از این کانون‌ها ۵۶ کانون روستایی و ۲۵ کانون شهری فعالیت دارند.

کد خبر 6099402

دیگر خبرها

  • ۵۲ شهید غریب در همدان شناسایی شد
  • روایت پری خانه ما از راز مادران چند شهید
  • نقد نباید مایه نگرانی تولیدکنندگان کتاب شود
  • حوزه و دانشگاه دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • پرفروش‌های داستانی حوزه مقاومت در نمایشگاه
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان