Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@17:27:23 GMT

جديدترين آمار تسهيلات ساخت مسکن

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۴۴۳۸

جديدترين آمار تسهيلات ساخت مسکن

خبرگزاري آريا- مدير امور اعتباري بانک مسکن از پرداخت يک هزار و 446 فقره تسهيلات مشارکت مدني به بخش مسکن طي دو ماهه ابتدايي سال جاري خبر داد.
به گزارش آريا، محمد حسن علمداري مدير اداره امور اعتباري بانک عامل بخش مسکن با اشاره به جديدترين آمار عملکرد بانک مسکن در حوزه تسهيلات دهي به حوزه مسکن، عنوان کرد: در دو ماه نخست امسال تمرکز بانک مسکن بر تسهيلات دهي بر بخش مسکن متمرکز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طوريکه مطابق با گزارش عملکرد بانک مسکن طي دو ماه ابتدايي امسال معادل هزار و 446 فقره تسهيلات مشارکت مدني به حوزه مسکن به ارزش 177 ميليارد و 664 ميليون و 100 هزار تومان اعطا کرده است.
وي ادامه داد: تسهيلات مشارکت مدني اعطايي به بخش مسکن متناسب با نوع تسهيلات گيرنده به پنج بخش مختلف تقسيم شده است. در اين مدت تسهيلات اعطايي به مجتمع‌هاي مسکوني به ارزش 72 ميليارد و 352 ميليون و 900 هزار تومان بيشترين سهم در ميان پنج گروه تفکيکي را داشته است.
مدير اداره امور اعتباري بانک مسکن به ساير گروه‌هاي تسهيلات گيرنده در بخش مشارکت مدني مسکن اشاره کرد و افزود: بانک مسکن طي دوماه ابتدايي امسال، به تعاوني‌هاي مسکن معادل 23 ميليارد و 187 ميليون و 900 هزار تومان، تسهيلات انفرادي (با سپرده و بدون سپرده) به ارزش 57 ميليارد و 134 ميليون و 300 هزار تومان، تسهيلات متمم طرح مسکن معادل 19 ميليارد و 841 ميليون تومان و به اقشار خاص معادل 5 ميليارد و 148 ميليون تسهيلات مشارکت مدني پرداخت کرده است.
علمداري با اشاره به ميزان تسهيلات مشارکت مدني پرداخت شده در قالب صندوق پس انداز مسکن يکم طي فروردين و ارديبهشت ماه امسال نيز اظهار داشت: دراين مدت نيز 239 فقره تسهيلات مشارکت مدني به متقاضيان اين بخش به ارزش 23 ميليارد و 68 ميليون و 100 هزار تومان اعطا شد.
به گفته وي در اين مدت 429 فقره تسهيلات مشارکت مدني انفرادي بدون نياز به سپرده گذاري و 297 فقره تسهيلات مشارکت مدني انفرادي در حوزه روستايي پرداخت شده است. وي تاکيد کرد: بانک مسکن با تمامي توان در حوزه تسهيلات‌دهي به بخش مسکن حرکت مي‌کند تا از اين طريق به ايجاد تعادل و ساماندهي اين بازار به طور موثر فعاليت داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جديدترين آمار تسهيلات ساخت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات

به گزارش خبرگزاری مهر، سیداحمد خادمیان مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن روند ارائه تسهیلات ودیعه مسکن را توسط بانک‌ها تشریح کرد و گفت: تاکنون به تعداد یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۶ نفر از متقاضیان در «سامانه» ثبت‌نام کردند که از این میزان متقاضی ثبت‌نام شده، یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۷۵ نفر دارای شرایط دریافت وام ودیعه مسکن شناخته شدند.

مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن در ادامه تاکید کرد: از تعداد واجدین شرایط دریافت وام ودیعه مسکن یک میلیون و ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند که بانک‌ها تاکنون با ۴۴۵ هزار و ۶۸ نفر عقد قرارداد کردند.

وی افزود: با توجه به تکلیف قانونی، ضرورت دارد تا بانک‌ها پرداخت تسهیلات را به معرفی‌شدگان سرعت بدهند.

کد خبر 6096712 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • جزئیات جدید از تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند