Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@08:31:43 GMT

سکانس رقص حذف شده از فیلم مجید صالحی و کنایه سنگین او+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۵۱۱۸

‍‍‍‍‍‍

سلام دوستان جان این پست پلان هایی از یک سکانسی بود که در اون با بعضی از خواننده ها که به جای شعر ، هجو میخونند شوخى کردم( که تعدادیشون از دوستان بنده هستند و البته با ظرفیت و با جنبه که قطعاً از شوخى بنده ناراحت نخواهند شد) ولى بنا به نظرات و فرمایش دوستان در ارشاد این سکانس هم همراه بسیار موارد و پلانهاى دیگر حذف شد، که مشابه این را در فیلمها و سریالها بارها دیده اید، مى بینید و خواهید دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که صد البته اشارات و نظرات بزرگواران همچنان محترم براى ما مى باشد. . . اما سوال بنده این است با این پلانها آیا بنیان خانواده ها ویران شد؟ شما ایمان و عقاید خود را از دست دادید؟ خدایى نکرده از راه به در شدید؟ به سمت اعتیاد و اختلاس کشیده شدید؟.... # یا لحظات و ثانیه اى لبخند بر لبتان نشست؟ . - (در ضمن همچنان اگر زوم هاى بى مورد و تدوین به غلط و پرشهاى بى اساس و دیالوگهاى دوباره گرفته شده و ناسینک مبینید ، مقصر به اجبار بنده حقیر هستم و همکاران عزیز من بى گناه مى باشند)

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اعتیاد خانواده شعر مى بنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوینس: توخل نگرش متفاوتی دارد

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا می‌شود. در رابطه با دوران او در این باشگاه نظرات متفاوتی وجود دارد اما قطعا یکی از جالب‌ترین‌ها از سوی رئیس باشگاه مونیخی است.

اولی هوینس درباره رابطه‌اش با توخل می‌گوید: «توماس توخل را سرزنش نمی‌کنم، او اغلب در تگرنسی با من شام می‌خورد، من با او خیلی خوب هستم.»

با این حال، هوینس می‌گوید: «او نگرش متفاوتی دارد. او فکر نمی‌کند که بتواند روی پیشرفت بازیکنانی مانند دیویس، پاولوویچ یا موسیالا کار کند. اگر جواب نداد باید یک بازیکن دیگر بخرید. من فکر می‌کنم باید روی بازیکنان سخت کار کنید و به آنها اعتماد‌به‌نفس بدهید.»

اظهارات جالب از رئیس افتخاری باشگاه که بیش از همه چیز نشان می‌دهد که نظرات بین توخل و او در این مورد بسیار متفاوت است.

وقتی نوبت به بحث جستجوی باشگاه برای مربی رسید، هوینس به صراحت گفت که ژابی آلونسو، مربی چیره‌دست لورکوزن، اولین انتخاب باشگاه بوده است. او همچنین به موضوع بحث صبحانه با همسرش سوزی، اشاره کرد. هوینس: «همسرم بلافاصله گفت "اگر شخصیت داشته باشد، نمی‌آید و اگر شخصیت نداشته باشد و بگوید بله، پس او مربی مناسبی برای شما نیست." و مثل همیشه حق با او بود.

در ادامه آلونسو به ما گفت: «ما کار فوق‌العاده‌ای را انجام دادیم، بازیکنان زیادی به‌خاطر من آمده‌اند، من اکنون نمی‌توانم باشگاه را ترک کنم.»

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید
  • کاخ سفید : اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • شوک شدید به بازار طلا / زیان سکه‌بازان سنگین شد
  • هوینس: توخل نگرش متفاوتی دارد
  • پاکسازی پارک جنگلی النگدره و ناهار خوران گرگان به همت طبیعت دوستان
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟