Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:15:21 GMT

توضیحات تعدیل نرخ عوارض ساختمانی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۵۳۴۰

توضیحات تعدیل نرخ عوارض ساختمانی

به گزارش خبرنگار مهر، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جزئیات این جلسه گفت: در جلسه امروز چند تذکر از سوی اعضا شورا مطرح شد و اعضا نیز به یک فوریت تعدیل تعرفه‌های شهرسازی که ۱۵ بهمن ماه به تصویب رسیده بود، رأی دادند.

وی ادامه داد: در تبصره ۳ این مصوبه ما درخواست کرده بودیم تعدیل نرخ‌ها با توجه به دفترچه معاملاتی مصوب دولت تعدیل و نرخ‌های نهایی تا پایان خرداد به شورا ارائه شود که به نظر می‌رسد تا اواخر خرداد این موضوع تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی تصریح کرد: برای آنکه مردم بلاتکلیف نمانند در جلسه سه شنبه پیشنهاد شهرداری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس شورای شهر در خصوص تکلیف کسانی که پیش از این عوارض خود را پرداخت کرده اند، گفت: این موضوع در آئین نامه پیش بینی خواهد شد.

هاشمی ادامه داد: آئین نامه اجرایی شورایاری‌ها نیز در این جلسه مطرح شد که پیشنهادات زیادی از سوی اعضا مطرح شده است. امیدواریم در بخش دوم صحن شورا که مدیریت آن با آقای امینی است، این موضوع تعیین تکلیف شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص اینکه احتمال دارد نمایشگاه بین المللی سئول دارای مترو شود، گفت: در زمان مدیریت من در مترو این موضوع مصوب شده بود که انشعابی از خط هفت مترو از میدان کاج به برج‌های آتی ساز، نمایشگاه بین المللی و ابتدای ولنجک کشیده شود.

کد خبر 4641955 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: عوارض شهرداری شورای شهر تهران محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از هفت میلیون خانوار در کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته‌اند و هدف‌گذاری کردیم که امسال در این زمینه به ۱۴ میلیون خانوار برسیم.

وزیر ارتباطات گفت: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، بررسی شود.

وزیر ارتباطات امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌چنین امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم که رویداد‌های فضایی متعددتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم و ظرف یکی-دو ماه آینده، شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود.

زارع‌پور اظهار کرد: برای بار سوم، رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، بررسی شده و رفع فیلتر انجام شود. 

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • مردمی سازی اقتصاد در استان بوشهر عملیاتی شده است
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم
  • امسال شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود