Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوزه هنری استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی اسماءالحسنی در نگارخانه نقش خیال حوزه هنری اردبیل خبر داد.به گزارش بلاغ،امیر رجبی اظهار کرد:نگارخانه نقش خیال حوزه هنری استان اردبیل از 27 خرداد میزبان برگزاری آثار برگزیده چهاردهمین جشنواره سالانه حروف نگاری اسماءالحسنی به همراه آثار خوشنویسان اردبیلی برگزیده بین‌المللی، صفر گالشی، ناصر صادقی و صابر صفایی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش از این هنرمندان خوشنویس اردبیلی در جشنواره بین‌المللی خوشنویسی «نجف اشرف» و جشنواره بین المللی خوشنویسی «ارسیکا» ترکیه، افتخار‌آفرینی کرده بودند.

مدیر حوزه هنری استان اردبیل بیان داشت: این نمایشگاه به همت خانه فرهنگ و هنر استان، حوزه هنری استان و خانه طراحان نشان نقره‌ای و هنربانی حجت مجرد، با هدف آشنایی علاقه‌مندان با شیوه‌های جدید و تاثیرگذاری بر دانش بصری آنان برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ نمایشگاه پوستر اسماءالحُسنی از 27 تا 30 خرداد سال‌جاری همه روزه (به‌جز ایام تعطیل) از ساعت 8 تا 14پذیرای علاقه‌مندان در نگارخانه نقش خیال حوزه هنری خواهد بود.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود

بیش از ۱۵۰ شاعر از ۱۷ کشور عربی و اسلامی در جشنواره  شعر عربی طوفان القوافی شرکت کردند که بیش از ۲۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر طوفان القوافی ارسال شد که اغلب این آثار در موضوعات تعیین شده و در قالب‌های شعری عمودی، تفعیله و هایکو بود.

در میان این شاعران اسامی نام آشنایی همچون بدریه البدری از عمان، مرتضی التمیمی از عراق، اشرف شبانه از مصر، هیلانه عطاالله از سوریه و مطران العیاشی از عربستان سعودی و مرتضی آل کثیر از ایران به چشم می‌خورد.

بیشترین شرکت کنندگان به ترتیب از سوریه با ۳۷، ایران و عراق با ۲۵، لبنان با ۱۷ هستند، کشور‌های یمن، مصر و تونس دیگر کشور‌هایی هستند که مشارکت خوبی در این جشنواره داشته اند.

هیئت داوران شامل اساتید ثامر الوندی از عراق، عمار جماعی از تونس، راتب سکر از سوریه، حسن حمید از فلسطین، عباس حزباوی از ایران، عباس فتونی از لبنان و عقیل اللواتی از عمان به دبیری استاد ثلمر الوندی به صحت سنجی و داوری خواهند پرداخت.

قرار است از ۶ برگزیده جشنواره در دو بخش شعر فصیح و شعبی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت (۸ و ۹ می) در شهر بصره عراق تقدیر به عمل آید.

شایان ذکر است نخستین جشنواره بین المللی شعر عربی با عنوان طوفان القوافی با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت