Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری آمار دستگیری خرده ‌فروشان مواد مخدر در استان را از چهار سال گذشته ۳۹۸ عنوان کرد و گفت: با همکاری مجموعه قوه قضائیه و انتظامی استان عوامل زیادی از خرده فروش ها در سطح استان دستگیر شده اند.

«قدیر مرتضوی» امروز (۲۶ خرداد) به خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: خوشبختانه استاندار چهارمحال و بختیاری با جدیت به موضوع آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد ورود پیدا کرده و جلسات مکررا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری افزود: امسال جلسات و نتایج خوبی نسبت به سال گذشته در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته است.

 

وی به مجموعه ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: این مجموعه برنامه های مختلفی در خصوص جلوگیری از آسیب های اجتماعی برگزار کرده است.

 

مرتضوی توجه به روستاها برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی را ضروری دانست و ابراز کرد: راه اندازی خانه های ورزش در ۲۴۰ روستای استان موجب شده است که جوانان و نوجوانان به سمت ورزش روی بیاورند.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه هنوز روستاهای زیادی هستند که خانه ورزشی ندارند گفت: با اعتبارات اختصاص داد شده امسال یکصد روستای دیگر در استان نیز برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی دارای خانه ورزشی می شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: کشفیات، پاکسازی نقاط آلوده، دستگیری قاچاقچیان، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر و مقابله با اعتیاد از مواردی است که با همکاری مجموعه قوه قضائیه و انتظامی استان در دستور کار قرار دارد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه خبرگزاری شبستان مجلس استان بوشهر آمریکا دهه کرامت مقاومت کاهش آسیب های اجتماعی پیشگیری از اعتیاد مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد

همزمان با آغاز هفته کار و کارگر، زنگ کار و تلاش با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، استاندار و جمعی از مسئولین استانی نواخته شد.

بیشتر بخوانید

نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری+فیلم

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان گفت: نواختن زنگ کار و تلاش در یکی از واحد‌های تولیدی، برگزاری همایش تجلیل از کارگران نمونه استان و اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری