Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@08:27:34 GMT

میزان مصرف آب شرب در سرپل ذهاب چهار برابر شده است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۶۵۳۷

میزان مصرف آب شرب در سرپل ذهاب چهار برابر شده است

جواد کریمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین مصرف آب در شهرستان ۱۲۰ لیتر در ثانیه است که هم اکنون مشترکان شهری این میانگین مصرف را به ۴۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش داده‌اند.

وی اظهار کرد: با فرا رسیدن فصل تابستان مصرف مشترکان نیز افزایش می‌یابد و همین رویه مصرف نیز، با توجه به رعایت نشدن الگوی مصرف باعث قطعی آب در برخی از ساعات خواهد شد از این رو مردم باید در مصرف آب صرفه جویی و آن را مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آب و فاضلاب شهری سرپل ذهاب گفت: هم اکنون شمار مشترکان آب و فاضلاب شهری ۱۵ هزار و ۸۰۰ مشترک هستند که نیازمند است به منظور تداوم خدمات رسانی مناسب، مردم در مصرف آب صرفه جویی کننند و از آب شرب برای مصارف ساخت و ساز استفاده نشود.

کریمی افزود: مجموعه آبفای شهری پای کار هستند و آمادگی کامل برای خدمات دهی به مردم و مشترکان در سرپل ذهاب در هر ساعت از شبانه روز وجود دارد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

زمین لرزه ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال ۹۶ در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.

این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۲ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۰۳ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.

البته در زلزله ۶.۴ ریشتری یکشنبه چهارم آذر ۹۷ هم ۷۷۱ نفر مصدوم و بیش از چهار هزار واحد مسکونی خسارت دیده، به این آمارها اضافه شد.

مسئولان ارشد استان گفته‌اند که همه واحدهای خسارت دیده را تا نیمه اول سال ۹۸ تکمیل می‌کنند.

۳۰۱۲/‏۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زلزله ازگله شهرستان سرپل ذهاب مصرف آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در مراسم تودیع و معارفه که صبح امروز ترتیب یافته بود، سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، معاون خدمات شهری همچنین سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه معرفی شدند.

بر اساس احکام جداگانه از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ مرتضی صفری‌سرا بعنوان سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سعید کریمی بعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، مسعود شیخی به عنوان معاون خدمات شهری منطقه چهار همچنین علی‌ پورفلاح بعنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه منصوب شدند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟
  • مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات
  • برداشت ۵۰ درصد گندم خوزستان/میزان خسارت بارندگی به اراضی اعلام می‌شود
  • انجام ارزیابی اولیه از خسارت زلزله امروز در خراسان شمالی
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • زلزله چهار وهفت دهم ریشتری درفاریاب
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته