Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم برزیلی سیتیزن ها در فصلی که گذشت، به دلیل درخشش سرخیو آگوئرو، فرصت های کمی برای بازی پیدا کرد.

طرفداری - گابریل ژسوس مهاجم برزیلی سیتیزن ها، عنوان کرد که هیچ برنامه ای برای جدایی از منچسترسیتی در بازی نقل و انتقالات تابستانی ندارد. سرخیو آگوئرو در فصلی که گذشت، مهاجم اصلی سیتیزن ها به حساب می آمد و در 46 بازی برای این تیم در تمامی رقابت ها 32 گل به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع اما، باعث شد که گابریل ژسوس به نوعی از ترکیب اصلی پپ گواردیولا بیرون بماند. 

به گزارش ManchesterEveningNews، درخشش مهاجم آرژانتینی سیتیزن ها در فصل گذشته، باعث شد که فرصت های کمکی به ژسوس جوان برسد و از این موضوع باعث شد که گمانه زنی های زیادی در مورد آینده این بازیکن برزیلی به مطرح شود. ژسوس اما، عنوان کرد که نسبت به جایگاهی که سرخیو آگوئرو در منچسترسیتی دارد، احترام زیادی قائل است. او در گفت و گویی با Dailymail، پس از پیروزی 3 بر 0 برزیل در مقابل بولیوی در رقابت های کوپا آمریکا، عنوان کرد:

آگوئرو اسطوره باشگاه و بهترین گلزن تاریخ منچسترسیتی است. طبیعتا به عنوان یک بازیکن فوتبال، می خواهم که همیشه بازی کنم. با این حال، از این که می توانم به باشگاه کمک کنم، خوشحالم و احترام زیادی برای سرخیو (آگوئرو) قائلم. 

ژسوس که در ژانویه 2017 و با انتقالی 27 میلیون یورویی از پالمیراس به منچسترسیتی پیوست، در 100 بازی برای این تیم، 45 گل به ثمر رسانده است. این مهاجم 22 ساله، در نیمه دوم فصل گذشته، تنها در یک بازی به طور کامل در زمین مسابقه حضور پیدا کردند و همین امر باعث شد تا گمانه زنی ها در مورد آینده او افزایش پیدا کند. با این حال، ژسوس جوان اظهار داشت که آینده اش را در ورزشگاه اتحاد می بیند. او عنوان کرد:

فکر می کنم غیرممکن است که سرخیو منچسترسیتی را ترک کند و این موضوع در مورد من نیز صدق می کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد

گری نویل معتقد است تاتنهام فعلی نمی‌تواند مقابل منچسترسیتی امتیاز کسب کند. 

طرفداری | تاتنهام پس از شکست مقابل آرسنال و لیورپول، به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

منچسترسیتی در استادیوم تازه تاسیس تاتنهام تنها یک برد و یک گل - در مسابقات اف‌ای کاپ امسال - به ارمغان آورده است. آن‌ها همواره در سفر به لندن با مشکل مواجه می‌شوند. با این حال، هفته سی و هفتم لیگ برتر امسال همه‌چیز فرق دارد. سیتیزن‌ها برای قهرمانی محکوم به پیروزی هستند و اسپرز که در کورس سهمیه حضور دارد، رقیب‌سنتی‌اش، سناریوی قهرمانی آرسنال را نیز پیش روی خود می‌بیند. گری نویل پس از شکست تاتنهام مقابل لیورپول، به آرسنالی‌ها هشدار داد که برای قهرمانی، به لغزش منچسترسیتی مقابل تیم پوستکوعلو امیدوار نباشند. او گفت:

آرسنال هفته آینده در اولدترافورد چالشی برای انجام دارد. منچسترسیتی نیز باید مقابل فولام مسئولیتش را انجام دهد. [خطاب به] هواداران، مربیان و بازیکنان آرسنال، اگر فکر می‌کنید تاتنهام تا بازی هفته آینده مقابل منچسترسیتی سطح بازی خودش را بالا می‌برد، با دیدن وضعیت فعلی این تیم، این موضوع از نگاه من تردیدآمیز است. با دیدن این تاتنهام نمی‌توان امیدوار بود. 

تاتنهام با وجود دریافت چهار گل، در دقایق پایانی فرم بهتری پیدا کرد و توسط ریچارلیسون و سون هیونگ مین به دو گل دست یافت. آن‌ها در فاصله سه بازی تا پایان، 7 امتیاز با استون ویلا که یک بازی بیشتر انجام داده است، فاصله دارند. آرسنال پس از بازی با منچستریونایتد میزبان اورتون خواهد بود. منچسترسیتی نیز در کنار تاتنهام، فولام و وست‌هم را به عنوان دو رقیب لندنی دیگر می‌بیند. 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • توخل: پیروزی در برنابئو غیرممکن نیست؛ سرمربی بایرن مونیخ با نتایج قضاوت می‌شود
  • تئاتر سرمربی پرتغالی: همه به من توجه کنید! (عکس)‏
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • روی کین دست از سر هالند بر نمی‌دارد؛ بچه لوسِ بی‌ادب!
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون یک
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)