Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلاله آتین، عضو تیم ملی گلف بانوان کشورمان گفت: امیدوارم با کمک فدراسیون به معیارهای گلف جهان از نظر فنی و تکنیکی نزدیک شویم. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

آلاله آتین عضو تیم ملی گلف بانوان کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: 11 سال است که رشته گلف را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسیر خانم ساحلی مادرم و عضو اسبق فدراسیون گلف مشوق اصلی من بود و باعث شد به این رشته جذاب روی بیاورم.

وی تاکید کرد: چهار سال متوالی در زیر 18 سال به قهرمانی کشور دست یافتم و بلافاصله سعی کردم این مقام‌ها را در بالای 18 سال هم کسب کنم در مسابقات کشوری سال 98 در این بخش به مقام سوم رسیدم. فعلا در اردوی بالای 18 سال حضور دارم. دور دوم اردو در حال برگزاری است و تمریناتم را ادامه می‌دهم. از 35 روز پیش اردوها آغاز شده و در این مرحله بخش فنی فدراسیون به صورت هدفمند و قوی عمل کرده و همین امر باعث شده تمام بچه‌ها با انگیزه تمرینات را ادامه  دهند.

آتین گفت: فدراسیون معمولا روی 3 تا 4 نفر  سرمایه‌گذاری می‌کرد و آنها برای اردوی تیم ملی انتخاب می‌کرد اما این دوره 12 نفر از سراسر ایران‌ انتخاب شدند و با انگیزه تمرین می‌کنند. همه ما در کنار هم دنبال تشکیل یک تیم ملی قوی و مستحکم هستیم و امیدوارم با کمک فدراسیون به معیارهای گلف جهان از نظر فنی و تکنیکی نزدیک شویم.

وی تصریح کرد: خوشحالم فدراسیون دوباره نگاه ویژه به گلف بانوان دارد و مطمئنا برنامه‌های راهبری فدراسیون و هدف سازی آنها برای بانوان، از سوی بازیکنان بدون جواب نخواهد بود و همه تلاش می‌کنیم در عرصه‌های جهانی بدرخشیم. از این اردو و انتخابی بدنه اصلی تیم ملی مشخص می‌شود و نفرات برتر با هماهنگی فدراسیون اردوهای مشترک با کشورهای همسایه خواهند داشت که این امر  به آمادگی بازیکنان کمک خواهد کرد.

عزیزی: برای میزبانی مسابقات بین‌المللی مینی‌گلف درخواست رسمی می‌دهیم/ استفاده از مربی خارجی شروطی دارد



انتهای پیام/

R7890/P/S3,32,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط گلف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گلف گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: امیدواریم فرنگی کاران خوزستانی‌، استان خوزستان را در المپیک صاحب مدال کنند.

علی اکبر حسینی محراب امروز جمعه در حاشیه روز پایانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شان جوانان خوزستانی سکوهای بین المللی به ویژه المپیک است. امیدواریم خوزستانی‌ها در کشتی فرنگی بتوانند این مهم را انجام دهند و خوزستان را صاحب مدال المپیکی کنند.

 به گزارش ایسنا،  وی ادامه داد: شور و شوقی که در بین جوانان ما وجود دارد، خوشبختانه خود را امروز در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی نشان داد و تیم ایران با پیشرانی کشتی‌گیران خوزستانی به مقام قهرمانی رسید و این ورزشکاران نشان دادند شایستگی‌های بالایی دارند.

 استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: کشتی، فوتبال، تکواندو، وزنه‌برداری، والیبال، بسکتبال ورزش‌های آبی و شنا همگی برای ما اهمیت دارند و ما کنار همه رشته‌های ورزشی هستیم. امیدواریم دوستان ما در همه هیات‌های ورزشی بتوانند زمینه‌های کامل را برای بروز استعدادهای ورزشی در استان خوزستان فراهم کنند و جوانان ما نشان دهند که شایستگی‌های بیش از این دارند.

 او درباره حمایت از کشتی‌گیران المپیکی خوزستان نیز خاطرنشان کرد: ما در خدمت این ورزشکاران هستیم و آن, ها در این برهه نیاز به تقویت روحیه و بدنی خود دارند و امیدوارم با آمادگی کامل وارد المپیک شوند. امیدوارم در پاریس بدرخشند و ما هم از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند