Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بامداد امروز به سبب تشکیل مه رقیق، شعاع دید افقی در چابهار به ۳۰۰۰ متر کاهش یافت. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

محمد دیانتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چابهار اظهار داشت: بامداد امروز رطوبت نسبی هوا در شهر بندری چابهار به 93 درصد افزایش یافت و سبب تشکیل مه رقیق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون قدری از رطوبت هوا کاسته شده اما هنوز پدیده غالب این منطقه مه رقیق است. این پدیده موجب شده تا هم اینک شعاع دید افقی در ایستگاه دریایی چابهار به پنج کیلومتر کاهش یابد.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان به وزش بادهای شمالی در استان اشاره کرد و گفت: همانطور که انتظار می‌رفت از دیروز بر سرعت  وزش بادهای 120 روزه در شمال استان افزوده شده و بیشینه سرعت وزش باد تا این لحظه به 21 متر بر ثانیه معادل 76 کیلومتر بر ساعت رسید.

آخرین وضعیت طوفان حاره‌ای «وایو»/توفان در فاصله 750 کیلومتری سواحل چابهار استسیستان و بلوچستان| طوفان حاره‌ای «وایو» تضعیف می‌شودسیستان و بلوچستان| سرعت طوفان حاره‌ای در شمال اقیانوس هند افزایش یافت+ تصاویر

وی افزود: وزش این باد شدید دید افقی در محدوده فرودگاه زابل را به 8 هزار متر کاهش داد و غلظت ذرات معلق در هوای این شهر را به 239 میکروگرم بر مترمکعب که حدود 2 برابر حد مجاز است، افزایش داد. در شبانه روز گذشته علاوه بر زابل از شهرهای زهک، مهرستان، زاهدان، خاش و سراوان نیز وزش باد متوسط تا شدید گزارش شده است.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هم اکنون دید افقی در زاهدان به سبب وزش باد به 8 کیلومتر کاهش یافته است، ادامه داد: در چابهار نیز هم اکنون به واسطه افزایش رطوبت نسبی و تشکیل مه رقیق، دید افقی 5 هزار متر است.

دیانتی گفت: بر اساس خروجی مدل های جوی انتظار می‌رود وزش بادهای شدید 120 روزه در شهرهای شمال استان تا آخر هفته جریان داشته باشد. وزش این بادها ضمن کاهش دید افقی و کیفیت هوا، در برخی نقاط سبب تشکیل توده‌های گرد و غبار می‌کند که به عرض های جنوبی تر منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/ ت

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۷۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد

 نماینده ولی فقیه در آیین گرامیداشت تلاشگران و حامیان عرصه سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  باتوجه به هم مرز بودن سیستان و بلوچستان با چندین کشور و نیاز مردم این کشور‌ها به خدمات درمانی، گردشگری سلامت باید توسعه یابد

 خداوند در سوره مائده می‌فرمایند هر کس، شخصی را زنده بدارد، پس گویا همه مردم را زنده داشته است، بر همین اساس باید همه افرادی که در عرصه سلامت فعالیت می‌کنند قدر و اهمیت شغل خود را بدانند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد