Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فيلم سينمايي «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» به کارگرداني و نويسندگي محمدعلي سجادي، با همکاري کانون فيلم قاب نو روز سه‌شنبه 28 خردادماه ساعت 17 در بيست و ششمين نشست «سينما و جامعه» فرهنگ‌سراي شفق نمايش داده‌شده و پس‌ازآن با حضور عوامل فيلم نقد و بررسي مي‌شود.
به گزارش آريا؛ اين فيلم برداشتي است از يک داستان واقعي است که سال 83 در دادگاهي در کرج مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان درباره زوج جواني بود که مي‌خواهند به خاطر گربه‌ها از هم طلاق بگيرند!
محمدعلي سجادي (کارگردان و نويسنده)، سعيد عقيقي (منتقد) و سعيد قطبي زاده (منتقد) و جمعي از عوامل فيلم در بيست و ششمين برنامه «سينما و جامعه» حضور دارند.
محمدعلي سجادي (نويسنده و کارگردان)، ايمان توکلي (دستيار کارگردان و برنامه‌ريز)، صدابردار (مهدي ابراهيم‌زاده) و .... جمعي از عوامل و بازيگران اين فيلم هستند.
حضور در نشست يادشده براي عموم آزاد است و علاقه‌مندان مي‌توانند به فرهنگ‌سراي شفق واقع در خيابان سيد جمال‌الدين اسدآبادي (يوسف‌آباد)، خيابان 21 بوستان شفق مراجعه کنند و يا براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره 88554015 تماس بگيرند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نمايش فيلم سينمايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ

رومینا مهدوی کارگردان این نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: در این وضعیت که دل نگرانی‌های زیادی برای جنگ وجود دارد، خواستم با اجرا خوانی این نمایشنامه از همه جوانب تاثیرات جنگ در زندگی مردم آگاه باشیم.

وی با ابراز امیدواری ازاینکه صلح در جهان برقرار شود، گفت: این اجرا به صورت محدود و در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت خواهد بود.

مهدوی اظهار داشت: تارا قبادی، پویا رجبی، حسین ملکی، سروشا فاضلی، غزل کوچک‌بیگ و مهیار کشاورز نقش‌خوانی می‌کنند.

عوامل این نمایش عبارت‌اند از: دستیار کارگردان: مهسا کرم وندی، روابط‌عمومی: هما اعرابی، آهنگساز: ارشیا مستوفی،‌ پوستر و تبلیغات: سهیل فلاح و عکاس: پرنیا خوشرو.

این نمایش در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • (عکس) اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش