Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي قرچک گفت: تکميل سالن ولايت از اولويت هاي حوزه فرهنگ و هنر قرچک است.
به گزارش خبرگزاري آريا از قرچک، بهروز مشتاق در جمع خبرنگاران افزود: قرچک پتانسيل خوبي در حوزه هاي مختلف هنري از جمله نمايش، موسيقي، شعر و ادبيات، عکس،خوشنويسي و ... دارد اما نبود امکانات اوليه ضربه بزرگي به بدنه فرهنگ و هنر وارد مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: سالن چند منظوره ولايت کمک خوبي به اعتلاي فرهنگ و هنر منطقه خواهد کرد و هنرمندان به جد و بنا به انتظارت بحق مي خواهند اين مکان هر چه سريعتر در اختيار آنها قرار گيرد.
اين مسئول ادامه داد: در ابتدا سالن ولايت رديف بودجه نداشت اما اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي از رديف اعتبارات خود 270 ميليون تومان براي ساخت و تجهيزات آن هزينه کرد و امسال نيز اعتباري براي آن اختصاص داده است.
وي با اشاره به اينکه اولويت اداره فرهنگ و ارشاد در سال 98 تکميل سالن ولايت است، گفت: همگان در جشنواره چله عشق پتانسيل شهرستان در حوزه هنري را ديدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تکميل سالن ولايت اولويت هاي حوزه فرهنگ هنر قرچک است

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛همزمان با هفته سلامت،دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک در یک گردهمایی،ضمن اجرای برنامه های گوناگون آموزشی،از فعالان این عرصه به ویژه نوجوانان تجلیل کردند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر