Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوردینه افزود که فلسطینی‌ها کنفرانس اقتصادی ۲۵ ژوئن (۴ تیر) در منامه پایتخت بحرین را خنثی خواهند کرد.

تارنمای روزنامه صهیونیستی جروزالم پست امروز / ‏‬ یکشنبه / ‏‬ با درج این خبر نوشت: بوردینه این اظهارات را در حالی مطرح کرد که فلسطینی‌ها اعتراضاتی را علیه طرح صلح ترامپ و کنفرانس بحرین در کرانه باختری آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوردینه با اشاره به معامله قرن گفت: توطئه آمریکایی تضعیف شده و جهت آن تغییر کرده است. علت آن عدم پذیرش این طرح توسط فلسطینی‌ها و موضع آشکار محمود عباس نسبت به قدس، مهاجران و اصول ملی است.

سخنگوی تشکیلات خودگردان اعلام کرد که طرح صلح دولت آمریکا به یک همایش (اقتصادی) در بحرین تنزل پیدا کرده است. "این طرح می‌توانست به سندی تبدیل شود که ناقض قوانین بین المللی و حقانیت عرب است."

این مقام فلسطینی اظهار داشت که هدف واقعی کنفرانس اقتصادی بحرین، دوری کردن از مذاکرات سیاسی است و این مساله به بن بست خواهد رسید.

فلسطینی‌ها در رام الله اعتراضاتی را علیه معامله قرن و نشست اقتصادی بحرین برگزار کرده اند. این اعتراضات توسط گروه‌های مختلف فلسطینی به عنوان کارزاری برای بی اثر کردن طرح صلح دولت ترامپ، سازماندهی شده است. سازمان دهندگان این جنبش اعلام کرده اند که اعتراضات در کرانه باختری و نوار غزه در دو هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

فلسطینی‌ها در اعتراضات خود علیه آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای عرب حاضر در این نشست شعارهایی را سر می‌دهند. معترضان فلسطینی در تجمع‌های خود پلاکاردهایی را با عنوان"کارگاه اقتصادی بحرین خیانت به جنبش و مردم فلسطین است" و"مردم فلسطین علیه طرح ترامپ متحد هستند" حمل می‌کردند.

معترضان در جهت لغو این کارگاه اقتصادی از شهروندان کشورهای عربی خواسته اند تا در مقابل سفارت بحرین در کشورهایشان تجمع کرده و خواستار لغو این نشست شوند.

پنج کشور عربی امارات، مصر، اردن، مراکش و عربستان سعودی در این نشست اقتصادی حضور خود را اعلام کرده اند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • عکس/چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن!
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • وزیر دارایی اسرائیل: باید تمامی غزه را نابود کنیم
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد