Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@04:24:59 GMT

رحمتی مشهدی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۷۷۵۲

رحمتی مشهدی شد

«رحمتی یکی از ستون‌های اصلی استقلال بوده و هست و برای این تیم زحمت کشیده ولی چیزی که من می‌دانم این است که قراردادش با تیم استقلال تمام شده و همچنین با باشگاه شهر خودرو به توافق رسیده است.»

جواد رستم‌زاده/

«رحمتی یکی از ستون‌های اصلی استقلال بوده و هست و برای این تیم زحمت کشیده ولی چیزی که من می‌دانم این است که قراردادش با تیم استقلال تمام شده و همچنین با باشگاه شهر خودرو به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» این جمله احمد سعادتمند رئیس هیئت مدیره استقلال در برنامه «سلام صبح بخیر» کافی بود تا دیگر اما و ‌اگری در خصوص کوچ رحمتی به مشهد باقی نماند. مهدی رحمتی مدت‌هاست با عوامل اجرایی باشگاه «شهرخودرو» در تماس است و تمام مراحل عقد قرارداد را هم پشت سر گذاشته است. تصمیم او برای جدایی از استقلال مدت‌ها پیش گرفته شده بود و اتفاقاً استقلالی‌ها هم می‌دانستند که باید قید او را بزنند. یعنی از همان زمانی که زبانه‌های آتش اختلاف بین رحمتی و هواداران بعد از دربی نمایان شد داستان رحمتی و تیم محبوبش هم تمام شد.

بعد از درگیری برای لیدرها بر سر پنالتی اسماعیل زاده، درگیری لفظی‌– مجازی با چند بازیکن قدیمی از جمله خسرو حیدری کافی بود تا مدیران آبی برای در امان نگهداشتن تیم شان از حاشیه‌های احتمالی بین او و حسینی رأی به ماندن دروازه‌بان جوان‌شان بدهند.

اما رحمتی با کوله‌باری از تجربه، دروازه‌بانی نیست که روی زمین بماند. او در همین سن و سال هم برای هر تیمی چه در آسیا و چه در لیگ برتر نعمتی است. پس هنوز لیگ تمام نشده بود سیگنال‌های مثبت بین او و تیم مشهدی رد و بدل شد. شهر خودرو که برای حضور آبرومند در آسیا نیاز به سنگربان مطمئن‌تری داشت با یک تیر دو نشان زد. هم خیالش را از دروازه راحت کرد و هم بار تجربی خط دفاعی تیمش را با حضور رحمتی بالا برد.

*آرزوی رحمتی

اما در این بین باید به نکته مهمی هم اشاره کرد. برای سید مهدی رحمتی تیمی بهتر از شهرخودرو هم در شرایط فعلی وجود نداشت. او که به واسطه خدمت در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به طور مرتب مسافر مشهد است از این فرصت برای ساکن شدن در این شهر استفاده کرده و به قول خودش به آرزویش رسیده است. او ضمن تأیید خبر پیوستنش به شهر خودرو گفت:«به هر حال مجاورت در کنار حرم امام رضا(ع) دلیل اصلی انتخاب شهرخودرو بوده است. ضمن اینکه حضور این تیم در آسیا فرصت دوباره‌ای است برای من تا بتوانم آمادگی خودم را نشان بدهم.»

*تمدید آبی‌ها با حسینی

در حالی که رحمتی از استقلال جدا شده و در آسیا دنبال ماجراجویی جدید است استقلالی‌ها برای حسینی پیغام تمدید رسمی فرستاده اند تا دست استراماچونی درون دروازه بسته نباشد. براساس خبرهای رسیده با تماسی که جمعه شب از سوی یکی از مدیران استقلال با حسینی گرفته شد این بازیکن برای انجام نخستین مذاکره نشستی با آبی‌ها خواهد داشت.

سیدحسین حسینی هم مثل دیگر دروازه بان استقلالی‌ها یعنی مهدی رحمتی با اتمام قرارداد حالا به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند برای آینده خود تصمیم‌گیری کند. گرچه در تماسی که از سوی سران باشگاه تهرانی با او برقرار شد استقلالی‌ها با بیان اینکه روی تمدید قرارداد با او حساب بازکردند به نوعی از ماندن این بازیکن با اطمینان صحبت کردند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پدیده مشهد سیدمهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یکی از دشوارترین بازی‌های باقیمانده خود در لیگ بیست و سوم، امروز در تبریز به مصاف میزبان خود تراکتور می‌رود. دیداری که از حساسیت بسیار بالایی برای آبی پوشان برخوردار است و تیم جواد نکونام برای آنکه بتواند صدر جدول رده‌بندی را حفظ کند، نیازمند پیروزی در این مسابقه سخت و دشوار است.

استقلال در این دیدار، کاپیتان و سنگربان نخست خود را به همراه ندارد. پس از جنجال‌های پیش آمده در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک که منجر به حکم کمیته انضباطی علیه سیدحسین حسینی شد، این بازیکن با اظهارات جدیدی که در پایان بازی مقابل شمس آذر انجام داد، با فعال شدن حکم محرومیت تعلیقی خود مواجه گردید و این به معنای از دست دادن دیدار مهم و حساس برابر تراکتور بود.

جواد نکونام برای بازی امروز مقابل نماینده تبریز چاره‌ای جز استفاده از محمدرضا خالدآبادی ندارد. گلر جوانی که تابستان گذشته از هوادار به استقلال پیوست ولی تاکنون در هیچ مسابقه رسمی برای تیمش به میدان نرفته است. او امروز اولین حضور با لباس استقلال را در دیدار مقابل تراکتور تجربه خواهد کرد، مسابقه‌ای حساس که می‌تواند آبی‌ها را در رتبه نخست جدول حفظ کند و یا اینکه حتی نتایج امروز منجر به از دست رفتن صدر جدول رده‌بندی برای آنها شود.

باشگاه استقلال نیز که به خوبی از اهمیت این مسابقه آگاه است، برای پوستر دیدار امروز خود برابر تراکتور، از تصویر محمدرضا خالدآبادی استفاده کرده است. گلر جوانی که فصل گذشته در هوادار خوش درخشید و باید دید که او امروز مقابل تیم قدرتمند تراکتور چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • نکونام: مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)