Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالی که انتخابات فدراسیون وزنه برداری کشورمان به زودی برگزار خواهد شد، تکلیف ۳۰ تن از روسای هیئت‌های استانی تا امروز مشخص شده و در مجمع انتخاباتی از ۴۴ رای که از آن‌ها رئیس فدراسیون وزنه برداری انتخاب می‌شود، ۳۱ رای مربوط به روسای هیئت‌های استانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز و با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت استان کرمانشاه، علیرضا قهرمانی و بابک سلیمی (رئیس سابق این هیئت) به عنوان ۲ نامزد نهایی در این انتخابات شرکت کردند. تا در نهایت قهرمانی با ۸ رای و یک رای بیشتر از سلیمی به عنوان رئیس جدید این هیئت معرفی شود.

انتخابات این هیئت استانی پیش از این با حاشیه‌های فراوانی همراه بود و سلیمی انتقاد‌های بسیاری را از فدراسیون وزنه برداری مطرح کرده بود. پس از کنار رفتن سلیمی، تاکنون ۲ نفر با حکم سرپرستی این هیئت را اداره می‌کردند و حالا با برگزرای این انتخابات، تکلیف تمامی روسای ۳۱ هیئت استانی مشخص شده است.

از طرفی تمامی ۹ نامزد انتخابات فدارسیون وزنه برداری تایید صلاحیت شده اند و حالا همه برای برگزاری انتخابات سرنوشت ساز این فدراسیون لحظه شماری می‌کنند.

طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان انتخابات فدراسیون وزنه برداری نیمه اول تیر ماه سال جاری و در فاصله یک سال پیش از المپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دبیر مجمع انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری ابقا شد

صلاحیت نهمین کاندید انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری تایید شد

یوسفی: در حضور بهترین‌های جهان قهرمان شدیم/ سال بعد طلا می‌گیرم

انتهای پیام/

قهرمانی رئیس هیئت وزنه برداری استان کرمانشاه شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست فوق العاده هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی روز شنبه برگزار شد. این نشست به ریاست نصراله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رییس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد انتخابات ریاست فدراسیون روز ۳۰ خرداد سال جاری برگزار خواهد شد.

بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز(داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمنهای ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نام نویسی از کاندیداها از بهمن ۱۴۰۱ آغاز شد و تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی نیز در اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام شد. بر اساس آنچه که در جلسه هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مورد بررسی قرار گرفت مقرر شد مجمع انتخاباتی این فدراسیون در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شود. برای حضور در این انتخابات ۱۰ نامزد نام نویسی کرده بودند.

کد خبر 6090740

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد