Web Analytics Made Easy - Statcounter

همتی گفت: نسل جوان و به ویژه دانش آموزان که آینده سازان این کشور هستند با تفکر، اندیشه و بهره گیری از فناوری های روز در استفاده بهینه از انرژی به ویژه آب و برق نقش تاثیرگذاری دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « فریدون همتی » در آیین اختتامیه طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب)، محیط زیست و طبیعت را ثروت همه انسان های امروز و فردا دانست و عنوان کرد: توجه به حفظ و نگه داری از طبیعت و محیط زیست از مسائل بسیار مهم و همواره در اولویت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: باید با شناخت دقیق از طبیعت پیرامون خود در نگه داری مطلوب از آن بکوشیم.

 

استاندار هرمزگان افزود: طبیعت به مانند یک موجود زنده و بسیار پیچیده و حساس است که مأموریتی بزرگ و به وسعت همه انسان های گذشته، حال و آینده دارد و باید از آن نسل به نسل مراقبت شود.

 

همتی تصریح کرد: همه باید از میراث گران بهای طبیعت با دقت مراقبت کنیم.

 

وی تبیین اهمیت و نگه داری از طبیعت و محیط زیست توسط کارشناسان و صاحب نظران را بسیار مهم دانست و به مسئله اهمیت حفاظت از منابع آب اشاره کرد و گفت: کشور ما به لحاظ منابع آبی کشوری خشک و استان هرمزگان نیز منطقه ای فراخشک محسوب می‌شود و در این شرایط باید قدر آب را بسیار بدانیم.

 

استاندار هرمزگان اظهار داشت: نسل جوان و به ویژه دانش آموزان که آینده سازان این کشور هستند با تفکر، اندیشه و بهره گیری از فناوری های روز در استفاده بهینه از انرژی به ویژه آب و برق نقش تاثیرگذاری دارند.

 

همتی خاطرنشان کرد: هر کدام از ما باید نقش خود را در حفظ منابع آب و صرفه جویی در مصرف آن بسیار مهم بدانیم و در این راستا احساس مسئولیت داشته باشیم.

 

وی تأکید کرد: نیازمند فرهنگ سازی عمومی در راستای مصرف درست به ویژه در خصوص مصرف آب و برق هستیم و نقش مشارکت عمومی مردم در این زمینه بسیار اثر گذار است.

 

وی اضافه کرد: دانش آموزان می توانند با بینش، تفکر و تعقل خود ایده های مبتکرانه ارائه دهند تا با حفظ منابع طبیعت به ویژه آب، آینده بهتری برای کشور و جامعه ما همراه با پیشرفت و توسعه رقم بخورد.

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه اردبیل شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد جشن های دهه کرامت دهه کرامت غنی سازی اوقات فراغت استاندار هرمزگان فریدون همتی طرح داناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد

 

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عباس پوریانی از خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان سوادکوه شمالی و بازگشت به بیت المال خبر داد و افزود: در راستای حفظ حقوق بیت المال و انفال عمومی خصوصاً منابع طبیعی، با پیگیری‌های مستمر دادگستری حوزه قضائی و همکاری یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه شمالی، در راستای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، ۳۳ هزار و ۶۷۵ متر مربع از اراضی ملی تصرف شده توسط متجاوزین خلع ید و به بیت المال بازگشت.

وی با بیان اینکه طبیعت ارزشمند شمال کشور و مواهب خدادادی استان مازندران نیازمند توجه ویژه است، تصریح کرد: حفاظت از منابع طبیعی، انفال، اراضی دولتی و ملی، وظیفه‌ای شرعی و قانونی است و باید این ثروت خدادادی ارزشمند برای نسل‌های بعدی حفظ شود.

پوریانی خاطرنشان کرد: برخورد دستگاه قضائی با متعرضین به منابع طبیعی و اراضی ملی، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سرسبزی استان همدان، پس از بارش‌های بهاری
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی
  • تلنگری جامعه‌شناختی به بحران آب
  • ارائه خدمات کارگزاری داده‌ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • کرفس کوهی، دارویی نهفته در دل طبیعت؛ گنجی که به تاراج می‌رود
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش مسیر سبز ایران پاک
  • آغاز اجرای طرح پاکسازی طبیعت در استان مرکزی
  • ۹۰ تُن پسماند و نخاله ساختمانی در استان مرکزی جمع‌آوری شد
  • ساماندهی ۹۰ تن نخاله ساختمانی با اجرای یک پویش در استان مرکزی
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد