Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:11:02 GMT

پیشنهاد تشکیل کارگروه ویژه برخورد با افزایش اجاره بها

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۷۴۴۲

پیشنهاد تشکیل کارگروه ویژه برخورد با افزایش اجاره بها

ابراهیم مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن حمایت از کمپین «حمایت از مستاجرین» و اینکه خودش نیز به این کمپین خواهد پیوست، اظهار داشت: زلزله افزایش اجاره خانه‌ها مردم را به سمت کانکس نشینی وو چادر نشینی سوق داده است.

وی به مراجعات مکرر مردم به شورای شهر کرمانشاه برای حل این مشکل اشاره کرد و افزود: ۱۰۰ درصد موافق کمپین مذکور بوده و خواهان این نیز هستم که کارگروهی متشکل از مسئولین مربوطه و ارشد استان با برندگی تمام تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس شورای شهر کرمانشاه تاکید کرد: خواهان این هستیم که خروجی این کارگروه تنها کاغذبازی‌های مرسوم نباشد و برنامه‌های اتخاذ شده در این کار گروه به صورت قوی اجرا و به تمام بنگاه داران و مردم به صورت شفاف اعلام شود. همچنین با متخلفین نیز به صورت علنی برخورد شود.

وی گفت: ما به عنوان نماینده مردم عضوی در این کارگروه خواهیم بود و مطمئناً بنابه ماهیت کارمان بحث نظارت را پی گیری خواهیم کرد.

مرادی خواستار پای کار آمدن تمام نهادها و مسئولین مربوطه در این زمینه شد و گفت: این موضوع دارد، امنیت اجتماعی را به خطر می‌اندازد و آب به آسیاب دشمن می‌ریزد.

وی بیان داشت: باید یک شیوه نامه و مواد قانونی با ضمانت اجرایی، به صورت کتبی که به امضای یک مسئول اجرایی رسیده، به بنگاه داران ابلاغ شود و درج شود که چنانچه به این موضوع عمل نشود مراتب قانونی اعمال خواهد شد و نظارت‌ها تنها در حد حضور بازرسان در بنگاه‌ها و… نباشد، بلکه برخورد مناسب نیز صورت گیرد و ضمانت اجرایی برای برخورد وجود داشته باشد.

نایب رئیس شورای شهر کرمانشاه افزود: اگر دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و قضائی چون دادستانی پای کار بیایند، مو را از ماست خواهند کشید و این روند ادامه پیدا نخواهد کرد.

کد خبر 4642123

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم مرادی شورای شهر کرمانشاه مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمیرالله حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید اداره امور مدارس سمای واحد بابل اظهار کرد: این مدارس دارای ظرفیت مناسب برای افزایش دانش‌آموزشی بر مبنی سیاست‌های معاونت مهارت و علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی است که با توجه به امکانات موجود و همکاری انجمن اولیا توان افزایش جمعیت دانش‌آموزی را دارد.

وی افزود:‌ با توجه به هوشمندسازی مدارس سما، تجهیزات و امکانات دانشگاه، همدلی و اتحاد و وفاق کارکنان مدارس سما مردم به سما اعتماد کردند، باید به این اعتماد مردم پاسخ مثبت بدهیم و جمعیت دانش‌آموزشی را افزایش دهیم. معلمان و مدیران در تعالی و شکوفایی دانش آموزان نقش بسزایی دارند، نخبه پروری در سما ضروری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: در راستای اهداف دانشگاه و گام دوم ملی دانشگاه و سند تحول این واحد دانشگاهی در حوزه مدارس سما و علوم تربیتی طبق سیاست‌های دانشگاه حرکت می‌کند. مدیران و معلمان مدارس سما باید برنامه محور باشند، هم‌اندیشی و همفکری مسئولان مدارس با خانواده‌ها سبب تقویت علمی و آموزشی دانش‌آموزان می‌شود.

حسینی تأکید کرد:‌ شهرستان بابل یکی از شهر‌های پرجمعیت استان بوده و دارای ظرفیت دانش‌آموزشی بالای است، مدیران و معلمان با نهادینه کردن دستاورد‌های علمی، فرهنگی و امکانات مدارس سما واحد بابل در جذب حداکثری تلاش مضاعف کنند.

به گزارش آنا، در این مراسم با قدردانی از تلاش بابک حسین زاد و مهدی بیگلری‌‎فیروز به‌عنوان مدیرکل اداره امور مدارس سمای واحد بابل معرفی شد. بیکلری پیش از این رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل را به عهده داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ