Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@11:09:43 GMT

تهران| مرگ یک کوهنورد در ارتفاعات دارآباد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۸۸۰۵

تهران| مرگ یک کوهنورد در ارتفاعات دارآباد

فرمانده یگان انتظامی پلیس کوهستان از مرگ یک کوهنورد در ارتفاعات دارآباد خبر داد. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ احمد یادگاری با اعلام خبر مرگ کوهنورد در ارتفاعات دارآباد تهران، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت 8:30 صبح 24 خرداد 98 دو مرد جوان با مراجعه به پاسگاه یگان انتظامی دربند عنوان داشتند یکی از دوستانشان به دلایل نامشخصی در ارتفاعات دارآباد فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان انتظامی پلیس کوهستان ادامه داد: این دو کوهنورد مدعی بودند به همراه گروهی شامل 15 نفر قرار بوده به قله دارآباد صعود کنند که بعد از صرف صبحانه برای فتح قله اقدام کردند اما یکی از آنها ناگهان نقش بر زمین شده و جان خود را از دست داده است.

وی تصریح کرد: در ادامه تیمی از مأموران انتظامی به همراه تیمی از هلال‌احمر و یک تیم پزشکی به ارتفاعات دارآباد اعزام شده که پس از چند ساعت پیاده‌روی به محل رسیدند.

یادگاری خاطرنشان کرد: پس از حضور مأموران در محل و بررسی اولیه به نظر می‌رسد متوفی بعد از صرف صبحانه دچار سکته قلبی شده است. 

فرمانده یگان انتظامی پلیس کوهستان: تصریح کرد: در نهایت جسد متوفی با دستور مقام قضایی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

پرواز بالگرد ناجا منجر به رهایی دختران از چنگال راننده شیطان‌صفت شد

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس 110

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس 110 پلیس 110

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه اجرای طرح نور با جدیت و قوت در کنار سایر ماموریت‌های پلیس با قوت ادامه دارد، گفت:با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور، که با حضور سردار حسین ساجدی نیا، معاون عملیات فراجا، سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا و ... و به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، رئیس جمهوری، قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی گفت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن‌گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامد‌های طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم، گفت: پلیس در موضوع خودرو‌های توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

رادان همچنین گفت: برابر گزارش‌های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند. وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر، سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال / یگان‌ویژه شکایت کرده است
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه