Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:12:37 GMT

خریدتضمینی ۴۶ هزار تن گندم و کلزا از کشاورزان مازندران

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۹۴۰۰

خریدتضمینی ۴۶ هزار تن گندم و کلزا از کشاورزان مازندران

سید محمد جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم در سالجاری تاکنون بیش از ۲۵ هزار تن گندم به ارزش ۴۳۶ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال تحویل مراکز خرید شرکت غله در سطح استان مازندران شد که با توجه به ثبت اطلاعات محموله های دریافتی در سامانه در صف انتظار پرداخت قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ با بیان این مطلب اظهار داشت: با پیگیریهای به عمل آمده تاکنون گندمکاران مازندرانی که تا ۱۲ خرداد محصول خود را تحویل مراکز خرید شرکت غله دادند مطالباتشان را به مبلغ ۱ میلیارد و ۷۵۹ میلیون ریال دریافت کردند وبا پیگیری های صورت گرفته مطالبات سایر گندمکاران مازندرانی نیز بزودی پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مراکز خرید تضمینی گندم اشاره کرد و گفت: این میزان خرید توسط ۱۲ مرکز از ۲۳ مرکز پیش بینی شده برای خرید تضمینی گندم در سطح استان مازندران صورت پذیرفته که به تناسب برداشت گندم به تعداد آنها افزوده خواهد شد.

جعفری با اشاره به قیمت تضمینی گندم اظهار داشت: قیمت پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم در سال زراعی جاری براساس ۴ درصد افت مفید و ۱ درصد افت غیرمفید ۱۷ هزار ریال تعیین شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ گفت: با پیگیریهای صورت گرفته تاکنون ۸۳ درصد از مطالبات کلزاکاران مازندرانی پرداخت شد و کشاورزانی که تا ۱۹ خرداد محصول خود را تحویل مراکز خرید تضمینی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ دادند مطالبات خود را دریافت کردند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ ادامه داد از ابتدای فصل خرید دانه روغنی کلزا در سالجاری تاکنون بیش از ۲۱ هزار و ۵۱۳ تن کلزا به ارزش ۶۹۷ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال از کشاورزان مازندرانی خریداری شد.

سید محمد جعفری افزود: با پیگیریهای به عمل آمده کشاورزانی که تا ۱۹ خرداد کلزای خود را به مراکز خرید شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ تحویل دادند، مطالبات آنها به مبلغ ۵۷۹ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال از طریق سامانه خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد.

کد خبر 4642263

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد جعفری کشت کلزا شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد از پیش‌بینی هشت مرکز خرید گندم تضمینی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، ابوالحسن صداقت‌کیش، امروز_ سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل برداشت غلات راه‌اندازی هشت مرکز خرید تضمینی گندم در مناطق مختلف این استان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در سال‌جاری هر کیلوگرم گندم «سیلویی» به نرخ ۱۷۵ هزار ریال و هر کیلوگرم گندم «دوروم» به نرخ ۱۸۰ هزار ریال از بهره‌برداران استان خریداری می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کالیبره کردن باسکول‌ها به‌منظور اندازه‌گیری دقیق وزن محصولات، تأمین کارشناسان ذی‌حساب و تشخیص خرید محصولات و آماده‌سازی مراکز خرید برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای خرید تضمینی گندم در استان است.

وی تصریح کرد: پول خرید تضمینی محصولات زراعی نیز یک تا حداکثر هفت روز پس از تحویل محصولات به حساب بهره‌برداران واریز می‌شود.

صداقت‌کیش خاطرنشان کرد: بهره‌بردارانی که قصد فروش محصولات خود به دولت را دارند، مشخصات و شماره حساب خود را به‌طور دقیق در سامانه خرید تضمینی وارد کنند تا روند پرداخت مطالبات آنان در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

کد خبر 747214

دیگر خبرها

  • خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی
  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند