Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از اطفاء حریق یک ساختمان ۵ طبقه و نجات ۲۰ زن گرفتار در میان دود و آتشی که آرایشگاه زنانه را فرا گرفته بود خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت:ساعت ۱۳:۱۱ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان ۵ طبقه دربلوار ابوذر پل پنجم به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گزارش می‌شود که بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی به محل اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اضافه کرد:آتش نشانان در مدت ۴ دقیقه به محل اعزام و مشاهده می‌کنند که در یک ساختمان ۵ طبقه که تقریبا غیرمسکونی بود و درقسمت زیرزمین آن نیز یک باشگاه مخصوص خانم‌ها وجود داشت، همچنین در طبقات بالایی نیز فعالیت‌هایی که عموما مخصوص خانم‌ها بود مثل آرایشگاه وجود داشت حادثه اتش سوزی رخ داده است.

وی در ادامه گفت:در طبقه پنجم، پکیج این ساختمان دچار آتش سوزی شده بود و با توجه به اینکه لوازم و اشیائی مثل لباس عروس و کارتن‌های مربوطه در بالکن وجود داشت آتش شعله ور شده بود، همچنین یک اتاق ۹ متری نیز در همان محل وجود داشت که داخل آن مقادیری لوازم وجود داشت که آتش به این قسمت نیز سرایت کرده بود وبر اثر این آتش سوزی آرایشگاه ۱۴۰ متری پر از دود شده بود و به طبقات دیگر نیز دود سرایت کرده بود.

ملکی اضافه کرد:قبل از حضور اتش نشان‌ها افراد از داخل ساختمان خارج شده بودند و آتش نشانان در حین اطفاء حریق به داخل ساختمان رفته ۲۰ خانمی که در راهرو‌ها و داخل آرایشگاه گرفتار شده بودند را نجات دادند.

وی ادامه داد:با تلاش آتش نشان‌ها آتش خاموش و از گسترش بیشتر آن جلوگیری شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آتش سوزی ملکی تهران آرایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند

مرتضی بخشی با اشاره به سیلاب و آبگرفتگی در زرند گفت: بیش از ۷۲ ساعت است که نیرو‌های سازمان آتش نشانی در آماده باش کامل قرار دارند و در حال خدمت رسانی به شهروندان می‌باشند.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند با اعلام اینکه تا کنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و ... به همت  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند انجام شده است، بیان داشت: شهروندان می‌توانند در صورت هر گونه مشکلی با شماره ۱۲۵ این سازمان تماس بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق | ویدئو
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • نجات ۳۰۰ راس دام گرفتار در سیل
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد
  • لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته (فیلم)
  • فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج به نام «آرمان بنفشی»