Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@05:30:21 GMT

ایجاد معاونت «تولید داخل» در سازمان غذا و دارو

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۰۰۵۷

ایجاد معاونت «تولید داخل» در سازمان غذا و دارو

به گزارش ایکنا، به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حاشیه دومین جلسه قرارگاه سازمان غذا و دارو که در محل این سازمان برگزار شد با اشاره به بارگزاری مصوبات جلسات این قرارگاه به منظور شفاف‌سازی اطلاعات، اظهار کرد: همچنین در مورد اولویت‌های بخش دارو و تجهیزات و ارزی که در اختیار داریم، برنامه‌ریزی کردیم، به‌ صورتی‌که تا پایان سال کوچک‌ترین کسری در حوزه تجهیزات پزشکی موردنیاز و دارو‌های حیاتی نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر بهداشت با بیان اینکه شیوه واگذاری امور به شرکت‌های خصوصی، هیئت‌ امنا و برخی بخش‌های نیمه‌دولتی از مواردی بود که در جلسه قرارگاه مورد بررسی قرار گرفت، گفت: پیش از این سازمان غذا و دارو اطلاعات دقیقی از موجودی انبار‌های شرکت‌های دارویی تولیدکننده داخل نداشت که در جلسه گذشته دکتر مهرعلیان، مدیرکل دارو مأمور شد تا با شرکت‌ها جلساتی در این راستا برگزار کند. خوشبختانه به سمتی می‌رویم که اطلاعات موجودی انبار مواد اولیه شرکت‌های تولیدکننده را دقیقا در اختیار داشته باشیم.   وی ایجاد معاونت «تولید داخل» در سازمان غذا و دارو را از دیگر تصمیمات این جلسات به‌منظور تسهیل تولید داخل برشمرد.
نمکی در مورد ویژگی‌های جلسات قرارگاه سازمان غذا و دارو یادآور شد: تمامی معاونت‌ها در قرارگاه حضور دارند و تصمیمات فی‌المجلس گرفته و ابلاغ می‌شود، همچنین به‌عنوان آرایش در شرایط جنگی که آمریکا به کشورمان تحمیل می‌کند، ما نیز در این قرارگاه تصمیمات به‌روز و به هنگام می‌گیریم که موردی مغفول باقی نماند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا سعید نمکی وزیر بهداشت غذا و دارو تولید داخل ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران

استاندار مازندران در نشست با شرکت‌های دانش بنیان، گفت: لازم است همه دستگاه‌های اجرایی مازندران حمایت از دانش‌بنیان‌های پارک علم و فناوری مازندران را در دستور کار قرار دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یوسف نوری در جلسه با دانش‌بنیان‌های مازندران با اشاره به ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی مازندران، اظهار داشت: مازندران همواره در المپیادهای علمی رتبه اول را دارد و از سال‌های نه چندان دور 20 مدال رنگارنگ از این استان داشتیم که بسیار ارزشمند است.
 
وی بر استمرار جلسات کاربردی و موضوعی بودن جلسات تاکید کرد و گفت: ایرادی که ما داریم؛ اسیر دوران مدیریت کلاسیک شدیم و این مدیریت باید به سمت مدیریت علمی و پیشرفته سوق پیدا کند.

استاندار مازندران افزود: دانش‌بنیان‌ها پیشران اقتصاد ما در همه زمینه‌ها هستند و مورد تأکید مقام معظم رهبری و دولت هستند، لذا حمایت، و هدایت نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان باید در برنامه مدیران ما باشد.

نوری ادامه داد: معیار ارزیابی مدیران کل استان در همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان است و این همکاری باید به صورت عملی و با بازخورد بالایی صورت بگیرد.

وی همچنین گسترش در بخش دانش‌بنیانی را با پیوست کیفیت مهم دانست و گفت: سرعت نباید ما را از کیفیت و هدف اصلی دور کند، ایجاد مراکز و شرکت‌ها باید مد نظر قرار گیرد و رعایت  تعادل بین آنها اهمیت دارد.

استاندار مازندران نخبگان  و استعدادهای دانش بنیان را جزوی از زنجیره توسعه برشمرد و افزود: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری در دستگاه‌های اجرایی به شدت ضروری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • دانشگاه‌های تحقیقاتی چگونه اقتصادهای منطقه‌ای را تقویت می‌کنند؟
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری