Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@11:12:24 GMT

مرگ کارگر ساختمانی ساروی در حین حفرچاه

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۰۲۳۲

مرگ کارگر ساختمانی ساروی در حین حفرچاه

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ناصرعلی صفرپور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه منجر به مرگ در یکی از روستا‌های این شهرستان بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک کارگر ساختمانی در حال حفر چاه بوده که به علت پاره شدن طناب حامل و سقوط سطل حاوی گل بر روی وی دچار حادثه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ صفرپور گفت: نامبرده به شدت مجروح شده و پس از انجام عملیات خروج وی به بیرون از چاه توسط عوامل امداد و نجات به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: فرد مصدوم به علت شدت صدمات و جراحت‌های وارده در حین انتقال به بیمارستان جان باخت و جسد وی تحویل سردخانه شد.

وی گفت: در این رابطه پرونده‌ای تشکیل شد و علت تامه حادثه در دست بررسی است.
انتهای پیام/آ     سقوط کارگر ساختمانی در چاه  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش

سرهنگ "محمد رستمی"گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حریق یک باب مغازه در یکی از محلات شهرستان تالش، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه با حضور پلیس و عوامل امدادی در محل مورد نظر و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، این مغازه به علت نامعلومی دچار حریق شده است، افزود: حریق به طور کامل مهار شد و خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان تالش در پایان خاطرنشان کرد: علت آتش‌سوزی و میزان دقیق خسارت وارده توسط کارشناسان در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد