Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش محمدی،سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا در مناطق شمالی استان و شهرستان کوثر دمای هوا تا ۳۷ درجه سلسیوس افزایش خواهد داشت، اما در بقیه مناطق استان اردبیل هوای نسبتاً خنک حاکم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: گفتنی است که تا اواخر هفته جاری در قبل ازظهر‌ها آسمان استان اردبیل صاف تا قسمتی ابری همراه با جوی پایدار خواهد بود، اما از ساعات ظهر تا اوایل شب به دلیل شرایط فصلی، افزایش ابر، وزش تند باد لحظه‌ای و تشکیل ابر‌های جوششی انتظار می‌رود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بنابراین در بعدازظهر و عصر‌ها به خصوص امروز و فردا در برخی مناطق (بویژه در مناطق مرکزی استان) رگبار باران گاهی توام با رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

محمدی افزود: در روز‌های پایانی هفته جاری با فعالیت سامانه ناپایدار، شاهد افزایش بارندگی‌ها در سطح استان اردبیل خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

افزایش بارندگی‌ها در سطح استان اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پوشش ابر و وزش باد در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، کارشناس هواشناسی لرستان گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی برای فردا شاهد افزایش پوشش ابر و افزایش سرعت وزش باد در آسمان لرستان هستیم.
 کبری غفوری نژاد گفت: این شرایط در مناطق جنوب شرقی استان موجب بارش‌های پراکنده خواهد شد.
 به گفته وی پنج شنبه و جمعه آسمان لرستان صاف است.
 همچنین به گفته کارشناس هواشناسی استان در این مدت دمای شبانه هوا کاهش می‌یابد و دمای روزانه روند افزایشی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • هشدار هواشناسی؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد
  • افزایش دمای هوای کرمانشاه
  • افزایش پوشش ابر و وزش باد در لرستان
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست