Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم گلف بانوان بالای ۱۸ سال انتخاب شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزانو به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، با حکم مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون گلف، نازنین شهرکی کاپیتان تیم ملی گلف بانوان در رده سنی بالای ۱۸ سال شد.

متن حکم به شرح زیر است:

سرکار خانم نازنین شهرکی

سلام علیکم؛

به پیشنهاد سرمربی محترم تیم ملی بانوان و با توجه به تعهد، تجارب و سوابق ارزشمند سرکارعالی، بدینوسیله شما را به عنوان کاپیتان تیم  گلف بانوان در رده سنی بالای ۱۸ سال منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
امید است با تجربیات ارزنده و ارائه مشاوره‌های ارزشمند، تیم ملی بانوان را در پیشبرد امور بهره‌مند سازید. توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.

اعتبار این حکم تا پایان مسابقات قهرمانی کشور و تشکیل اردو‌های جدید سال ۱۳۹۸ است.

مهرداد جمشیدی - دبیر فدراسیون

*قضاوت جمشیدی در فینال مسابقات استروک پلی وودبال

رقابت‌های یازدهمین دوره مسابقات آسیایی وودبال در کرده جنوبی در حال برگزاری است.

در ادامه این بازی‌ها مهرداد جمشیدى دبیر فدراسیون گلف در مرحله فینال مسابقات استروک پلی انفرادی مردان داوری دو تیم مقام آور هنگ کنک و تایلند را برعهده دارد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهرداد جمشیدی فدراسیون گلف میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

کد خبر 6089043

دیگر خبرها

  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد