Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@09:37:19 GMT

پدیده نهمین انتخاب رحمتی در لیگ برتر ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۰۵۰۶

پدیده نهمین انتخاب رحمتی در لیگ برتر ایران

خبرگزاری میزان- مهدی رحمتی کاپیتان استقلال به پدیده پیوست. احتمالا او در این تیم از فوتبال خداحافظی می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مهدی رحمتی که فوتبال خود را از تیم جوانان پاس درسال ۷۴ شروع کرده، در سی‌وشش سالگی به پدیده پیوست.

رحمتی که در این سال‌ها بازی در تیم‌های مختلفی را در فوتبال ایران تجربه کرده، پس از سال‌ها بازی به‌عنوان کاپیتان استقلال سرانجام به پدیده پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نهمین انتقال رحمتی در لیگ برتر است. رحمتی پس از بازی در تیم جوانان پاس به فجرسپاسی شیراز پیوست و در فهرست بازیکنان امید این تیم قرار گرفت. او در فینال جام‌حذفی مقابل استقلال در ضربات پنالتی درخشش خیره کننده‌ای داشت به یک دروازه‌بان پنالتی‌گیر معروف شد تا مورد توجه استقلال قرار بگیرد. پس از پایان دوران سربازی رحمتی از فجرسپاسی به استقلال آمد اما رقابت سخت او با طالب‌لو به یکی از مهمترین حواشی فوتبال ایران تبدیل شد. رحمتی برای پیشرفت ناچار به جدایی از استقلال شد تا به سپاهان بود اما در این تیم هم عملکرد پر انتقادی داشت تا از اصفهان به کرمان تغییر مسیر دهد.

آغاز درخشش رحمتی در تیم‌های بزرگ ایران پس از موفقیت در مس کرمان کلید خورد و این دروازه‌بان با درخشش در مس به عنوان دروازه بان اول ایران شناخته شد و پس از مدت‌ها نیمکت نشینی به شماره یک تیم‌ملی ایران تبدیل شد. رحمتی برای تیم‌ملی 77 بازی ملی انجام داد که آخرین بازی او برابر ازبکستان در تهران بود که با شکست یک بر صفر ایران در ورزشگاه آزادی به پایان رسید تا پس از آن در تصمیمی احساسی از تیم‌ملی خداحافظی کند. پس از این تصمیم، دیگر کی‌روش حاضر به دعوت از این بازیکن نشد تا حسرت بازی در جام جهانی برای همیشه با این بازیکن همراه باشد.

رحمتی که در تیم‌های فجرسپاسی، سپاهان، استقلال، پیکان و مس کرمان بازی کرده، تمروز در انتقالی دیگر به پدیده مشهد رفت. به نظر می‌رسد او در مشهد از فوتبال خداحافظی کند. او سابقه بازی در تمام رده‌های سنی برای تیم‌ملی بازی کرده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال سپاهان فجرسپاسی پیکان مس کرمان پدیده مهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، لیونل مسی، مهاجم تیم فوتبال اینترمیامی و تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین بازیکن ماه در فصل عادی لیگ برتر فوتبال آمریکای شمالی (MLS) شناخته شد.

بیشتر بخوانید: ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS

در ماه آوریل، لیونل مسی در ۴ بازی ۶ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد، از جمله ۲ گل و دو پاس گل در بازی اخیر تیمش برابر نیوانگلند.

اینتر میامی با کسب ۲۱ امتیاز از ۱۱ بازی، صدرنشین جدول رده‌بندی کنفرانس شرق MLS است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229303 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • واکنش آتیلا حجازی بعد از انتخاب به عنوان سرپرست استقلال |‌عکس