Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) قم از معرفی این کمیته به عنوان یکی از ۵ دستگاه برتر در زمینه اوقات فراغت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام «حسن هرمز» در نشست خبری مدیرکل و معاونان کمیته امداد امام خمینی(ره) که امروز(یکشنبه 26 خرداد) در سالن جلسات این کمیته برگزار شد، گفت: افزایش کمک های مردمی نشان دهنده خوب بودن حال فرهنگ و مردم فرهیخته قم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی کمیته امداد افزود: کمیته امداد جزو 5 دستگاه برتر در اوقات فراغت در سال 97 معرفی شد و در سال گذشته برنامه های خوبی برای اقشار مختلف برگزار کرد.


وی اظهار داشت: این کلاس ها حرفه آموزی و فرهنگی بوده و برنامه های قرآنی در رأس آنها قرار داشت. در مسابقات قرآنی که نفرات برتر در ماه مبارک رمضان معرفی شدند، 14 تن از مددجویان تحت پوشش به مسابقات کشوری اعزام شدند.


هرمز از برگزاری برنامه آموزش قرآن برای 1300 تن خبر داد و تصریح کرد: 3800 تن نیز به اردوهای زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند، 600 تن در پیاده روی اربعین حضور یافته و در سه ماه آینده نیز 800 تن به مشهد اعزام خواهند شد.


وی با اشاره به وضعیت کنونی اقتصاد در کشور اعلام کرد که مسئولان با وجود این مشکلات از مساله آموزش غافل نخواهند شد.


معاون فرهنگی کمیته امداد به بیان طرح های فرهنگی کمیته امداد پرداخت و ادامه داد: برای بیش از 14 هزار تن برنامه کلاس آموزشی و اردو و همایش داشته و همچنین فار 3 طرح مددکاری اسلامی در حال طراحی است.


وی خاطرنشان ساخت: امسال سطح بندی آموزشی را بر اساس سن و نیاز و محتوای آموزشی اعمال و افراد را در سه سطح تقسیم بندی کرده ایم.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه خبرگزاری شبستان خطبه های نماز جمعه استان بوشهر شیراز غنی سازی اوقات فراغت اردبیل جشن های دهه کرامت قم کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند

عباس روشن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد و معلم اخلاق شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: معلمان و جامعه فرهنگی همواره در ترویج فرهنگ کمک به ایتام و نیازمندان پیشگام بوده اند.

وی افزود: با آغاز طرح اکرام و ایتام در کمیته امداد در اواخر دهه هفتاد، معلمان در سوق دادن دانش آموزان و خانواده آنها به این امر خداپسندانه پیشگام بودند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: آموزگاران، دبیران و اساتید دانشگاه بعنوان قشر فرهیخته فرهنگی حمایت سه هزار و ۴۰۰ فرزند ایتام و محسنین را پذیرفته و در قالب حامیان حقیقی و حقوقی مراحم ارزشمند خود را به حساب مستقیم فرزندان واریز می‌کنند.

روشن ادامه داد: همزمان با فرا رسیدن هفته معلم و از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه، پویش حامی یابی همدلانه در بین جامعه فرهنگیان با هدف تجلیل از حامیان فرهنگی و توسعه و ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی در استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه همه افراد نوع دوست و نیکوکار می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، گفت: در حال حاضر، هفت هزار و ۸۰۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان و مشمول طرح اکرام هستتد که از سوی حامیان و خیرین حمایت می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ضمن تاکید بر پرداخت مستقیم کمک‌های حامیان به حساب فرزندان معنوی، عنوان کرد: علاقه‌مندان به این طرح با مراجعه به سایت irhttp://emdad.ekram.ir، ادارات ۱۹ گانه کمیته امداد در سراسر استان و یا تماس با شماره تلفن ۰۷۷۳۳۳۲۰۷۱۹ می‌توانند عضویت خود را در این طرح به ثبت و فرزند معنوی را به دلخواه انتخاب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است