Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@04:22:46 GMT

پرداخت یارانه سود تسهیلات مسکن مهر به بانک مسکن

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۱۵۲۵

پرداخت یارانه سود تسهیلات مسکن مهر به بانک مسکن

هیئت دولت با اصلاح مصوبه «پرداخت یارانه سود تسهیلات مسکن مهر به بانک مسکن» منظور نمودن مابه التفاوت نرخ سود پرداختی به مسکن مهر تا نرخ مصوب شورای پول و اعتبار تا پایان سال ۱۳۹۵ به حساب درآمد بانک مسکن را مجاز برشمرد.

به گزاش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران در جلسه ۲۲ /۲/ ۱۳۹۸  به پیشنهاد شماره ۱۲۳۴۳۵/ ۳۷۰۸۳ مورخ ۲۰/ ۹/ ۱۳۹۷ معاونت حقوقی رییس‌جمهور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

بند (۱) تصویب‌نامه شماره ۸۷۶۰۲/ت۵۵۲۹۱هـ مورخ ۴ /۷/ ۱۳۹۷ به شرح زیر اصلاح می­‌شود:

۱- مابه­ التفاوت نرخ سود پرداختی به مسکن مهر شهری و روستایی تا نرخ مصوب شورای پول و اعتبار تا پایان سال ۱۳۹۵ به حساب درآمد بانک مسکن منظور می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسكن مهر هيات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی بیش از ۸۷ هزار میلیارد ریال طرح نهضت ملی مسکن در زنجان

امتداد - مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان از تامین مالی ساخت 16 هزار و 741 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به مبلغ 87 هزار و 137 میلیارد ریال تسهیلات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، یونس احمدی افزود: تاکنون این مدیریت مبلغ ۶۵ هزار و ۲۸۷ میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت این واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی به سازندگان پرداخت کرده است.

وی با اشاره به این مطلب که اولویت اصلی بانک مسکن تسریع و تسهیل در انعقاد قراردادهای طرح عظیم نهضت ملی و پرداخت به موقع تسهیلات ذیربط در راستای خانه دار شدن مردم و رونق بخشی به اقتصاد کشور است؛ یادآور شد:تعامل مطلوب بانک مسکن با سازندگان و عوامل اجرایی باعث شده است تا پروژه های نهضت ملی مسکن استان پیشرفت ۷۴ درصدی داشته باشد.

یونس احمدی با بیان اینکه استان زنجان در پشتیبانی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن همچنان پیشرو است، افزود: تاکنون تعداد ۱۹ هزار و ۳۴۳ نفر متقاضی طرح نهضت ملی به بانک مسکن استان معرفی شده اند که با ۱۶ هزار ۷۴۱ متقاضی قرارداد به امضا رسیده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آگهی مزایده عمومی املاک بانک ایران زمین شماره ح/۱۴۰۲
  • اولویت بانک‌های خوزستان پرداخت تسهیلات ساخت مسکن
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به حدود ۹۰درصد متقاضیان در قم
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در اولویت بانک‌های استان باشد
  • تسهیلات ساخت مسکن، بزرگترین آزمون بانک مرکزی برای خلق پول مولد شبکه بانکی
  • بانک ملی؛ پرداخت ۲۵ درصد تسهیلات از سپرده های قرض الحسنه
  • تحویل بیش از ۵ هزار واحد مسکن روستایی در اردبیل
  • تامین مالی بیش از ۸۷ هزار میلیارد ریال طرح نهضت ملی مسکن در زنجان
  • بانک صادرات ؛ جذب ۴۱درصدی سپرده قرض الحسنه/ تسهیلات تنها ۱۱ درصد
  • پرداخت تسهیلات در بانک دی فقط ۳۰ درصد سپرده ها