Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ جلال قلعه شاخانی، امروز در کارگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان اظهار کرد: فعالیت در عرصه قرآن و مسجد همواره با اخلاص انجام می شود و بسیاری از کلاس های قرآن و احکام در مساجد توسط مربیان این حوزه به صورت رایگان دایر است.

وی با بیان اینکه بیمه تامین اجتماعی یکی از خدماتی است که در سال های اخیر توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد  برای فعالان این حوزه در حال انجام است، برحمایت های مادی و معنوی و تکریم فعالان قرآنی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه بهره مندی فعالان این حوزه از مزایای بیمه تامین اجتماعی ضرورت دارد، افزود: بر همین اساس پیگیری این مهم از اولویت های کاری حوزه قرآن و عترت این اداره کل است.

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کردستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به سبک زندگی اسلامی و قرآنی بیان کرد: لازم است برنامه ها و فعالیت های قابل توجه در این حوزه پیش بینی و اجرا شود.

قلعه شاخانی خواستار بهره مندی از ظرفیت موسسات قرآنی در توسعه و ترویج فعالیت های این حوزه شد و یادآوری کرد: لازم است برپایی کلاس های قرآن و تفسیر در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد و موسسات قرآن و عترت بایستی بیش از پیش مورد توجه باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان فعالان قرآنی فرهنگ و ارشاد کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن

بهرام مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون ۱۴ اردیبهشت ماه جاری در ۲ شهر سنندج و بانه برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: ۱۹۸ کردستانی برای شرکت در این آزمون تخصصی در سایت تلاوت سازمان دارالقرآن کریم ثبت نام کردند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: از مجموع شرکت کنندگان ۱۶۴ نفر در حوزه سنندج و ۳۴ نفر نیز در شهرستان بانه در این آزمون قرآنی شرکت خواهند داشت.

مرادی با اشاره به اینکه امسال تعداد بانوان شرکت کننده بیش از آقایان بوده است، افزود: ۱۱۶ نفر از شرکت کنندگان را خواهران و ۸۲ نفر را برادران تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: از نوجوانان ۹ ساله تا قاریان بالای ۷۰ سال در این آزمون تخصصی شرکت دارند.

وی با اشاره به اینکه در این آزمون افراد روشندل و معلول نیز شرکت دارند، اضافه کرد: حضور چنین افرادی در آزمون‌های قرآنی بیانگر عزم و اراده آنها در یادگیری کلام الهی است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم به صورت کتبی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در صورت کسب نمره قبولی می‌توانند در مرحله شفاهی نیز شرکت کنند.

کد خبر 6086513

دیگر خبرها

  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن