Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@02:49:03 GMT

پامپئو: خواهان جنگ با ایران نیستیم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۱۹۵۴

ساعت24 -وزیر خارجه آمریکا بار دیگر بر اینکه واشنگتن خواهان جنگ با ایران نیست، گفت آمریکا به اعمال فشار اقتصادی به تهران ادامه خواهد داد.

 «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا روز یکشنبه بار دیگر گفت واشنگتن خواهان جنگ با ایران نیست، اما به اعمال فشار دیپلماتیک و اقتصادی به ایران ادامه می‌دهد.

منبع: فارس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشامدگویی کره شمالی به وزیر خارجه آمریکا با شلیک چندین موشک بالستیک!

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس ستاد مشترک ارتش که جنوبی (JCS) اعلام کرد که شلیک موشک در منطقه پیونگ یانگ را بین ساعت ۷:۴۴ صبح تا ۸:۲۲ صبح ردیابی کرده است که حدود ۳۰۰ کیلومتر پرواز کرده و در دریای شرقی فرود آمده است.

یک مقام ارشد نظامی گفت: کره شمالی حداقل سه موشک شلیک کرد و مسیر حرکت آنها شبیه به KN-۲۴ بود. KN-۲۴ یک موشک بالستیک سوخت جامد با برد ۴۱۰ کیلومتر و محموله ۴۰۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم است.

ارتش کره جنوبی گفت که فورا موشک ها را شناسایی و ردیابی کرده و اطلاعات را با مقامات ایالات متحده و ژاپن به اشتراک گذاشته است، در حالی که تجزیه و تحلیل جامع در حال انجام است.

ستاد مشترک ارتش کره جنوبی گفت: «ما به شدت پرتاب موشک اخیر کره شمالی را به عنوان یک تحریک آشکار که صلح و ثبات در شبه جزیره کره را به طور جدی تهدید می‌کند، محکوم می‌کنیم.

این پرتاب حدود یک ماه پس از شلیک موشک کروز جدید زمین به دریا به نام Padasuri-۶ از سواحل شرقی کره شمالی در ۱۴ فوریه انجام شد. این دومین پرتاب موشک بالستیک کره شمالی در سال از زمان اولین پرتاب آن در ۱۴ ژانویه است، زمانی که یک موشک بالستیک میان برد سوخت جامد را با کلاهک مافوق صوت آزمایش کرد.

پیونگ یانگ پنج دور آزمایش موشک کروز در سال جاری انجام داد و نگرانی‌هایی را در مورد سامانه‌های تسلیحاتی که شناسایی و سرنگونی آن‌ها سخت‌تر است، افزایش داد.

این پرتاب چند روز پس از پایان رزمایش سالانه سپر آزادی توسط سئول و واشنگتن انجام شد که بر تقویت بازدارندگی در برابر تهدیدات هسته‌ای و موشکی کره شمالی متمرکز بود. کره شمالی مدت‌هاست که رزمایش‌های نظامی متحدان را به عنوان تمرینی برای تهاجم علیه خود محکوم کرده است، در حالی که سئول و واشنگتن رزمایش‌های خود را با ماهیت دفاعی توصیف کرده‌اند.

اوایل امروز، بلینکن برای شرکت در اجلاس سران برای دموکراسی، یک کنفرانس وزیران که مقامات ارشد دولتی از حدود ۳۰ کشور را گرد هم می‌آورد، وارد سئول شد.

کد خبر 839913 منبع: ایسنا برچسب‌ها آنتونى بلينكن خبر ویژه ایالات متحده آمریکا کره شمالی کره شمالی و کره جنوبی

دیگر خبرها

  • آمریکا عواقب حمله به رفح را برای اسرائیل روشن کند
  • مصر: آمریکا عواقب حمله به رفح را برای اسرائیل روشن کند
  • خوشامدگویی کره شمالی به وزیر خارجه آمریکا با شلیک چندین موشک بالستیک!
  • وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: موافق توقف جنگ در نوار غزه نیستیم
  • گفت‌وگوی اردن و آمریکا برای آتش‌بس فوری در غزه
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید
  • رژیم صهیونیستی: خواهان جنگ با لبنان نیستیم
  • فعال شدن گسل ژئوپلیتیکی در فلسطین اشغالی
  • ۹۵ درصد شرکت‌های غربی همچنان در روسیه فعال هستند
  • بازی واشنگتن با معافیت تحریمی ایران