Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان عصر روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: نجاتگران این جمعیت پیکر جوان غرق شده ۲۴ ساله رشتی را در منطقه سی پل منطقه گرمابدشت شهرستان رودسر پیدا کردند.

مهدی ولی پور افزود: پیکر جوان ۳۳ ساله اهل زنجان نیز عصر دیروز در منطقه کوهستانی رحیم آباد رودسر در منطقه سفیدآب پیدا شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با اعلام دریافت غرق شدگی دو جوان در منطقه سفیدآب رحیم آباد رودسر در عصر پنجشنبه گذشته، چهار تیم چهار نفره ارزیاب و سیلاب متشکل از نجاتگران به جستجو پرداختند.

بر اساس آخرین آمار بیش از ۱۴ هزار و ۱۷۲ عضو جوان و بیش از هشت هزار و ۶۳۳ داوطلب با جمعیت هلال احمر گیلان همکاری می‌کنند.‌

شهرستان رودسر در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

۷۲۸۶ /‏۶۰۳۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هلال احمر گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، هادی سلیمی افزود: ۵۴۰ تخته پتو، ۲۸۰ رول موکت، ۵۰۰بطری آب معدنی، ۱۳۰ دستگاه والور، ۷هزارقرص نان، ۵۰۰قوطی انواع کنسرو، نایلون، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته از جمله کالاهایی است که با توجه به شرایط و رفع نیاز‌های اولیه این جمعیت توزیع شده است.

وی اضافه: توزیع اقدام مورد نیاز برای خانواده‌های حادثه دیده در حریق روستای امام زاده ابراهیم شفت ادامه دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام زیستی، آب معدنی، غذای گرم، بیسکویت و نان نیز بین این خانوار‌ها توزیع شده‌است، گفت: ۲ اردوگاه اسکان اضطراری از جمله حسینه امام‌زاده به ظرفیت ۸۰ نفر و نصب ۱۵ دستگاه چادر در مهمانسرای فرمانداری شفت به ظرفیت ۶۰ نفر و استفاده از مهمانسرا‌های روستای امام زاده ابراهیم در مجموع به ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده شد که تاکنون حدود ۸۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.
هادی سلیمی خاطرنشان کرد: ۱۰ تیم امدادی جمعیت هلال احمر از شهرستان فومن ، شفت و گروههای واکنش سریع استان شامل ۵۰نیروی نجاتگر به حادثه دیدگان خدمات ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن «سبحان» ادامه پیدا می‌کند
  • ربایندگان «یسنا» حرفه‌ای بودند
  • ربایندگان «یسنا» حرفه‌ای بودند | در کمال نامردی او را در میان کلزاها رها کرده بودند
  • نجاتگران هلال احمر برای نجات دیگران از خودگذشتگی و ایثارگری دارند
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • تقویت جست وجو‌ها برای پیدا کردن پیکر کودک غرق شده لردگانی
  • پیرمردِ دچار ایست‌قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه احیا شد