Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@02:30:37 GMT

خط و نشان وزیر صنعت برای خودروسازان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۲۳۵۸

خط و نشان وزیر صنعت برای خودروسازان

رضا رحمانی پس از جلسه با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب، افزود: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان وظیفه دارد که این موضوعات را به طور جدی پیگیری کند و هر جا کوتاهی انجام شد، اعلام کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تأمین کالا‌های اساسی و ارز مربوط به این کالا‌ها را عمدتاً بر عهده وزارت جهاد کشاورزی و در حیطه آن وزارتخانه دانست و گفت: البته در قالب ستاد تنظیم بازار هماهنگی کاملی با وزارت جهاد کشاورزی داریم و جلسات هفتگی در این راستا برگزار می‌شود و تاکنون وزارت جهاد کشاورزی اینگونه اختیارات خود را به جایی واگذار نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه از نظر تأمین و ورود کالا‌ها مشکلی نداریم، بیان کرد: براساس آخرین گزارش وزارت جهاد کشاورزی، ورود کالا‌های اساسی در دو ماه و نیم اول امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، افزایشی بود که این نشان می‌دهد توانستیم کالا‌های مورد نیاز خود را برای کنترل بازار تأمین کنیم.

رحمانی در خصوص جلسه با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز گفت: در این جلسه روی تعمیق ساخت داخل، خودکفایی، داخلی‌سازی قطعات و محدود کردن واردات قطعاتی که در داخل تولید می‌شود، بحث و تبادل نظر شد و حوزه صادرات و معادن را نیز مورد بررسی قرار دادیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رضا رحمانی خودروسازان خودرو وزارت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سعید اسدی گفت: تله‌های فرمونی به منظور جلب آفات برای تعیین زمان مناسب مبارزه با آفاتی مانند کرم سیب، سرشاخه خوار هلو، کرم آلو و کرم خراط گردو و همچنین ردیابی مگس مدیترانه‌ای توسط کارشناسان حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بن در سطح باغات شهرستان نصب شدند.
مدیر جهاد کشاورزی بن افزود: این اقدام منجر به صدور اطلاعیه‌های پیش آگاهی در خصوص کنترل آفات می‌شود.
وی گفت: با توجه به سطح چشمگیر باغات شهرستان تعیین زمان دقیق مبارزه با آفات و اطلاع رسانی به بهره برداران یکی از رسالت‌های مهم جهاد کشاورزی است.

دیگر خبرها

  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان
  • موشک با سوخت موم شمع به مدار رفت
  • نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن
  • (عکس) قوی‌ترین مردان نیشکر
  • قوی‌ترین مردان نیشکر
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • تأمین آب ۷۵۰۰ هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور