Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@15:00:42 GMT

خرازی: سفری به عراق در زمان وزارت ناجی صبری نداشتم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۹۲۵۳

خرازی: سفری به عراق در زمان وزارت ناجی صبری نداشتم

به گزارش شورای راهبری روابط خارجی، سید کمال خرازی ضمن بی اساس خواندن اظهارات و داستان سرایی نورالدین پیرموذن و طرح مطالبی به نقل از وی در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در زمان وزارت ناجی صبری هیچ گونه سفری به عراق نداشته و تنها سفرش در زمان وزارت سعید الصحاف بوده که با صدام حسین هم ملاقات مفصلی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیراً یکی از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی که طی سال‌های گذشته به آمریکا پناهنده شده است در اظهاراتی بی اساس مدعی شده است که کمال خرازی در زمان تصدی وزارت امور خارجه عراق سفری داشته و مسائلی را در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبح فردا، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن اطلاعیه به شرح زیر است:   «به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می‌رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است؛ لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه‌های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می‌شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزد‌ها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»   ستاد انتخابات کشور

دیگر خبرها

  • در دیدار نچیروان بارزانی با فرمانده کل سپاه چه گذشت؟ + تصاویر
  • صبح فردا، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • سردار فدوی: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار است
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت