Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در شرایطی که طی روزهای اخیر باشگاه با انتشار خبرهایی مبنی بر تامین منابع مالی مطالبات برانکو ایوانکوویچ خود را در این قضیه فعال نشان داده، هنوز این مبلغ در حساب سرمربی کروات واریز نشده است. ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس درباره آخرین وضعیت ادامه همکاری با برانکو بعد از اخبار مربوط به فسخ قرارداد این مربی گفت: همانطور که قبلا هم گفته بودیم، ایشان نامه‌ای داده بودند که ما مطالبات ایشان و پیش پرداخت فصل آینده را تا روز سه شنبه به او پرداخت کنیم (پیش از این روز موعد مهلت برانکو از سوی باشگاه دوشنبه اعلام شده بود).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مبلغ فراهم شد و طی دو فقره نامه به ایشان اعلام کردیم که آن را تحویل بگیرند. هم پول خودشان هم کادرفنی و همه چیز را تحویل بگیرند و ارز آن کاملا آماده است. 

وی ادامه داد: نامه به دست ما رسید و ما اعلام کردیم شما قرارداد دارید. شما خدمات زیادی برای باشگاه داشتید و ما همچنان خواستار ادامه همکاری هستیم و وجه شما آماده است و بیایید بگیرید. 

عرب درباره میزان مطالبات برانکو ایوانکوویچ گفت: طبق چیزی که ایشان در نامه آورده بودند، بر اساس درخواست ایشان بدون یک ریال کم و زیاد. حرفه ای نیست ما عدد آن را اعلام کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه چقدر امیدوار به بازگشت برانکو ایوانکوویچ هستند گفت: ما قطعا امیدواریم ایشان بازگردند و ما قرارداد رسمی با ایشان داریم. از نظر ما این قرارداد پابرجاست و به هیچ وجه فسخ را نمی‌پذیریم. تا 18 ژوئن با ما توافق کرده بودند و امیدواریم بازگردند. 

وی درباره پیشنهاد باشگاه الاهلی عربستان گفت: ما به این موضوعات غیر رسمی توجه نمی کنیم. ما طبق مهلتی که ایشان تا 18 ژوئن داده بودند و همچنین قراردادی که داریم در انتظار بازگشت ایشان هستیم. ما دو روز قبل از اینکه این مهلت پایان یابد، مبلغ را تامین کردیم و آماده پرداخت هستیم.

مدیرعامل سرخپوشان در پاسخ به اینکه گفته می‌شود بندی درباره جدایی برانکو ایوانکوویچ در قراردادش وجود دارد گفت: هیچ بندی برای جدایی وجود ندارد.

عرب در واکنش به اینکه در قرارداد کادر خارجی برانکو بندی وجود داشته که در صورت عدم پرداخت مطالبات تا دو ماه، آنها قادر به فسخ قرارداد هستند گفت:آن برای زمانی بود که نامه آخر وکیل ایشان نمی آمد. وقتی نامه دادند که مهلت دادند این بند دیگر اعتبار ندارد.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان درباره اینکه چقدر برای بازگشت او امیدوار هستند گفت: طبق توافقی که داشتیم بلیت برگشت ایشان را گرفتیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس ایرج عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باقر محمدی بلیت فینال آسیا را مهر کرد

به گزارش ورزش سه، ملی‌پوشان فوتسال در دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا موفق شدند در ضربات پنالتی تیم ملی ازبکستان و مربی مشهور اسپانیایی‌اش را کنار بزنند و حریف تایلند در فینال رقابت‌ها شوند. این مسابقه در وقت قانونی و اضافی با تساوی سه بر سه به پایان رسید و در ضیافت پنالتی‌ها با درخشش باقر محمدی بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ برتر که روی دو ضربه پنالتی بازیکنان ازبک واکنش خیره کننده‌ای را داشت، به پیروزی دست یافت.

باقرمحمدی که چندی پیش با ۹ کلین‌شیت رکورد بزرگی را از خود در بالاترین سطح فوتسال باشگاهی ایران برجای گذاشته بود و در سالیان اخیر به مرد شماره یک قفس توری تیم ملی تبدیل شده است، در این نبرد تماشایی و حساس باری دیگر شایستگی‌ها و هنرنمایی خود را به رخ کشید تا ایرانی‌ها برای پانزدهمین بار به فینال جام ملت‌های آسیا راه پیدا کنند.

این بار اولی نیست که تیم ملی فوتسال در ضربات نفس‌گیر پنالتی رستگار شده است. در جام جهانی ۲۰۱۶ ملی‌پوشان فوتسال ایران در جدال رده‌بندی برابر پرتغال و با درخشش سپهر محمدی به مقام سوم دنیا یافته بودند و باری دیگر خاطرات شیرین ضیافت پنالتی‌ها برای اهالی فوتسال ایران تداعی شد

باقر محمدی با توجه به درخشش خود در دوئل نیمه‌نهایی برابر ازبکستان و نمایش خوبی که در مراحل گروهی داشته است، در یک قدمی تصاحب دستکش طلایی آسیا قرار دارد. سنگربان ۳۳ ساله تیم ملی در لیگ برتر فوتسال ایران با پیراهن گیتی‌پسند اصفهان و با کمترین گل خورده، عنوان بهترین دروازه‌بان سال را به خود اختصاص داده است.

دیگر خبرها

  • باقر محمدی بلیت فینال آسیا را مهر کرد
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن