Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال تایلند گفت: تایلند مورد نظر من باید سریع‌تر و شاداب‌تر کار کند. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ژوزه مندز در نشست خبری بعد بازی با لبنان بیان کرد: هیچ‌کس انتظار برد با تفاضل گل بالا را نداشت، لبنان تیم بسیار خوبی است و ما توانستیم روح بازی را در اختیار بگیریم، با این که کمی خسته بودیم اما دو‌ گل در دقایق کلیدی به ثمر رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این بازی بین دو تیمی که از نظر فیزیکی در شرایط مناسب بودند، انجام می‌شد، نتیجه چیز دیگری بود. 
وی در پاسخ به این سوال که علاقه دارید بازی بعدی با ایران رو به رو شوید یا افغانستان؟ اظهار کرد: جواب دادن به چنین سوالی سخت است، چون هر دو تیم کیفیت بسیار بالایی دارند و برای اینکه در مرحله بعدی شانسی داشته باشیم، باید خیلی خوب کار کنیم.
مندز خاطرنشان کرد: انتظار دارم این برد به افزایش اعتماد به نفس بازیکنان کمک کند، فشار روی تیم‌ها طبیعی بوده و اکثر بازیکنان من تاکنون بازی بین‌المللی در خارج از خانه نداشتند و تیم ما به اندازه کافی سریع و شاداب نیست. 
سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال لبنان در نشست خبری اظهار کرد: از نقاطی که روی آن کار کرده بودیم گل دریافت کردیم، تمرکزمان روی دفاع بود و اشتباهاتی داشتیم که بازی به نفع تایلند پیش رفت، سعی می‌کنیم برای بازی بعد استراحت و ریکاوری کنیم. 
تارک رزق افزود: بازی اول مقابل قزاقستان خوب کار کردیم، این تیم بسیار قدرتمند بود و ما در بازی امروز نیز موقعیت‌های زیادی داشتیم. 
گفتنی است دیدار دو تیم فوتسال زیر ۲۰ سال تایلند و تیم فوتسال زیر ۲۰ سال لبنان به نتیجه هشت بر یک به سود تایلند خاتمه یافت.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان شرقی اعتماد به نفس تایلند فوتسال لبنان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد

در نخستین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ تیم ملی فوتسال تایلند میزبان به مصاف تاجیکستان رفت که این دیدار در وقت‌های قانونی و اضافی با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت تایلندی‌ها توانستند با نتیجه ۶ بر ۵ از سد تاجیک‌ها بربیایند تا برای سومین بار راهی فینال این مسابقات شوند.

پیش از این نیز تایلندی‌ها در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ به فینال راه پیدا کرده بودند و در هر ۲ بار شکست خوردند و به عنوان نایب قهرمانی رسیدند، اما این بار آن‌ها بسیار امیدوارند با توجه به امتیاز میزبانی شان جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

در دیگر دیدار نیمه نهایی تیم ملی فوتسال ایران به مصاف ازبکستان می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا با حذف ازبک‌های سمج / تایلندِ میزبان؛ آخرین مانع فتح جام سیزدهم
  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • ترکیب اولیه ایران برابر ازبکستان
  • تایلند اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0