Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:22:08 GMT

لیگ ملتهای والیبال/ ایران ۱ - روسیه صفر

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۲۷۳۶

لیگ ملتهای والیبال/ ایران ۱ - روسیه صفر

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ به مصاف روسیه رفت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (یکشنبه) ۲۶ خرداد ماه ۱۳۹۸ در آخرین بازی هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در ارومیه به مصاف تیم ملی روسیه رفت.
ایران در این بازی با ترکیب موسوی، غفور، عبادی پور، حضرت پور (لیبرو) فیاضی و معروف (کاپیتان) بازی را شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسیه نیر با ترکیب ولاسو، ایوان، ورونکوو، یاروسلاو،ویکتور، کوبزار و ولنتین (لیبرو) بازی را آغاز کرد.

ست اول: ۲۵ – ۲۰ ایران
بازی در میان تشویق بی امان هواداران ارومیه ای آغاز شد و ایران با سرویس‌های خوب غفور توانست فاصله دو امتیازی را با روسیه ایجاد کند. ایران با درخشش محمد موسوی در روی تور توانست فاصله دو امتیازی را حفظ کرده و ۸ – ۶ وقت استراحت فنی اول را کسب کند.

بازیکنان روسیه که تحت فشار تشویق هواداران بودند در دریافت‌های اول عملکرد خوبی نداشتند تا با درخشش فیاضی فاصله دو تیم به ۳ امتیاز افزایش یابد. با سرویس قدرتی فیاضی ایران ۱۴ – ۱۰ از روسیه پیش افتاد. ایران با حفظ فاصله ۴ امتیازی ۱۶ – ۱۲ وقت استراحت فنی دوم را هم از آن خود کرد.
با ورود دو تیم به زمین امیر غفور ۱۷ – ۱۲ ایران را پیش انداخت. با سرویس‌های خوب بازیکنان ایران دریافت اول روسیه با مشکل مواجه شده بود و ایران توانست ۲۲ – ۱۵ پیش بیفتد تا روسیه درخواست وقت استراحت کند. با ورود دو تیم به زمین بازیکنان روسیه فاصله را کاهش دادند اما در پایان ایران ۲۵ – ۲۰ ست نخست را با پیروزی پشت سر گذاشت. روس‌ها در ست اول اشتباهات بسیاری داشتند و سرویس‌های زیادی را هم خراب کردند.

این خبر تکمیل می شود…

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ ملتهای والیبال 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!

سرمربی لیورپول به درگیری‌ لفظی‌اش با ستاره مصری‌اش در جریان بازی امروز با وستهام واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ که شاگردان بعدازظهر امروز (شنبه) در هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس و در تقابل با وستهام در ورزشگاه المپیک لندن به تساوی 2 - 2 رضایت دادند تا امیدهای‌شان برای قهرمانی در این رقابت‌ها کمرنگ‌تر شود، پس از این دیدار گفت: ما بسیار ناراحتیم. این یکی از چهار بازی سخت ماه در 10 روز اخیر بود. فکر می‌کنم بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند اما ما روی موقعیت نه‌ چندان جدی دروازه‌‌مان باز شد.

وی همچنین درباره درگیری لفظی که کنار زمین با محمد صلاح مصری به هنگام فرستادن او به زمین به همراه داروین نونیز و جو گومز داشت که در نهایت با مداخله نونیز این غائله پایان یافت، اظهار داشت: ما درباره این موضوع در رختکن صحبت کردیم و از جانب من مشکلی نیست و همه چیز خوب است. آیا محمد صلاح هم موضوع را حل شده می‌داند؟ بله، من این‌طور حس می‌کنم.

توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم

کلوپ که شاگردان در حال حاضر با 75 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارند و آرسنال 77 امتیازی (یک بازی کمتر انجام داده) و منچسترسیتی 76 امتیازی (دو بازی کمتر انجام داده) را بالای سر خود دارد، درباره اینکه آیا امید قهرمانی‌شان با این نتیجه بر باد رفت، خاطرنشان کرد: من واقعاً به این موضوع فکر نمی‌کنم. پیش از این گفته بودم که باید بازی‌های‌مان را ببریم و این کار را نکردیم.

سرمربی آلمانی لیورپول در پاسخ به این پرسش که «فکر می‌کنید منچسترسیتی و آرسنال در هفته‌های پایانی ممکن است دو یا سه بازی را ببازند؟»، گفت: خیر، فکر نمی‌کنم!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی