Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیمی جامپی که امروز در بازی والیبال ایران و روسیه خودنمایی کرد. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، آخرین دیدار هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال 2019 در حالی با بازی تیم‌های ایران و روسیه آغاز شد که در اجرای سرود تیم ملی جیمی جامپی به نرمی وارد زمین شد و لحظاتی در کنار کاپیتان سعید معروف قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از رویت شدن این شخص توسط مأموران به خارج از زمین هدایت شد.

انتهای پیام/ ع

R41361/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم

به گزارش جماران؛ علی نصری، کارشناس روابط بین الملل در حساب خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت:

اینکه چه کسی با چه هدفی از قدرت نظامی ایران تعریف و تمجید میکند نکته ظریف، مهم و قابل تأملی‌ست.

فرق است بین یک تحلیلگر نظامی مستقل که از توان «بازدارندگی» ایران میگوید و آن افسر «سابق» موساد یا سخنگوی IDF یا خبرنگار وابسته اسرائیل که مخزن سوخت ۱۱ متری موشک ایرانی را جلوی دوربین نمایش میدهد و آن را «وحشتناک» توصیف میکند.

هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست. در بسیاری از مواقع، هدف به‌راه اندازی موج جدید «ایران‌هراسی»، احیای مجدد پروسه «امنیتی‌سازی» و معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است.

با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند، تحریم‌های جدید وضع میکنند، فشارها را بر کشور بیشتر میکنند، و افکار عمومی را از جنایات جنگی اسرائیل در غزه به «تهدید ایران» برای جهان منحرف می‌سازند. 

 در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم.

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) قمه‌کشی رعب‌آور در خیابان‌های ارومیه
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • اینفوگرافیک آمار داوطلبان کنکور به تفکیک استانها
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم