Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-19@05:02:12 GMT

قیمت انواع تبلت در بازار +جدول

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۳۰۳۰

قیمت انواع تبلت در بازار +جدول

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، هرچند تلفن‌های هوشمند امروزه، از قدرت و کیفیت کافی برای انجام بخش بزرگی از کار‌های روزانه ما را دارند، اما واقعیت آن است که برای انجام یک‌سرس از کار‌های روزمره، نیاز به نمایشگر بزرگ‌تر به شدت احساس می‌شود.

وب‌گردی، تماشا فیلم و عکس، انجام بازی و طراحی و یادداشت‌برداری، از جمله این فعالیت‌های کاربران هستند که برای انجام دادن آن باید یک صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو تبلت‌های مختلف با امکاناتی فراوان از جمله تجهیز شدن به قلم مخصوص یا کیبورد، تولید می‌شوند تا نیاز کاربران را رفع کنند.

به همین جهت، در این گزارش قصد داریم تا به آخرین قیمت تبلت‌های بازار به تاریخ ۲۶ خرداد ۹۸ نگاهی بیاندازیم. در هفته پیش آیپد‌ها و آیپد ایر‌های ۲۰۱۹ اپل وارد بازار شدند که توجه خریداران را به خود جلب کرده که از اتفاقات مهم بازار تبلت به شمار می‌آید.

شرکت مایکروسافت

می‌توان گفت شرکت مایکروسافت با تولید تبلت‌های ترکیبی سرفیس (همراه با صفحه کلید) تحولی بزرگ به بازار تبلت‌ها داد. محصولات سرفیس با سخت افزار با قدرت و طراحی زیبا، از ابتدا با استقبال زیادی مواجه شدند. شاید تنها ویژگی منفی این مدل‌ها قیمت بالا آن باشد که تهیه آن را سخت می‌کند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت لنوو

لنوو با طراحی محصولاتی مقرون‌به‌صرفه توانسته در چند سال گذشته رشد چشمگیری در بازار محصولات فناوری داشته باشد، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های این شرکت جزو اصلی‌ترین تولیدات لنوو محسوب می‌شوند که طرفداران زیادی دارند. این شرکت در زمینه تولید تبلت، طرح‌های مختلفی از جمله تبلت هیبریدی و ساده تولید می‌کند که تنوع آن نیاز خریداران با سلایق مختلف را برطرف می‌سازد. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت سامسونگ

شرکت سامسونگ دیگر نیازی به تعریف ندارد. بهترین تولید کننده تلفن هوشمند جهان، نباید کار سختی برای ارائه تبلت‌های با کیفیت به بازار داشته باشد. این شرکت با عرضه سری گلکسی تب به بازار، توانسته علارغم فروش خوب محصولات خود، رقیبی سرسخت برای دیر تولید کنندگان تبلت در جهان باشد. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت ایسوس

ایسوس نامی مورد اعتماد در حوزه تولید تجهیزات رایانه‌ای به شمار می‌آید. تولیدات این شرکت همواره از کیفیت بالایی برخوردارند و جزو محصولات پرفروش بازار نیز محصوب می‌شوند. در حال حاضر مدل‌های مختلف سری زن‌پد این شرکت در بازار یافت می‌شود و خریداران می‌توانند بر حسب نیاز خود، مدل مناسب را انتخاب نمایند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت اپل

تولیدات شرکت اپل طرفداران مخصوص به خود را دارند، مدل‌های متنوع آیپد، آیپد مینی و آیپد پرو در بازه تبلت‌های مجهز به سخت افزار قوی و با قیمت بالا به محبوبیت این تولیدات کمک زیادی کرده‌اند. مدل آیپد ۹.۷ اینچی اپل در دو نسخه وای‌فای و 4G در هفته‌های اخیر از مدل‌های پر فروش اپل بوده‌اند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت ایسر

شرکت ایسر از سال ۲۰۱۰ ساخت تبلت‌های خود را آغاز کرده است. این شرکت با تولید سری Iconia در مدل‌های زیاد و تنوع مناسب توانسته نام خود را به عنوان یک تولید کننده با کیفیت در بازار تبلت‌ها معرفی کند. البته در حال حاضر مدل‌های زیادی از این سری در بازار ایران به فروش نمی‌رسد. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می‌کنید:

شرکت هوآوی

این روز‌ها تنها تبلت‌های هوآوی موجود در بازار ایران به سری مدیاپد ختم می‌شود. مدل‌های این سری در دسته تبلت‌های پایین رده قرار می‌گیرد، این سری با بهره‌گیری از سخت افزار پایین‌رده و قیمت ارزان، طرفداران مخصوص به خود را در بازار تبلت‌ها دارد. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

برند‌های ایرانی

هر ایرانی با خرید محصولات ساخت کشور می‌تواند تاثیر فراوانی در رشد صنعت ایران داشته باشد. در حال حاضر تبلت‌های نارتب، ایکس‌ویژن و جی‌ال‌ایکس با امکاناتی مناسب و قیمتی رقابتی در بازار ایران به‌فروش می‌رسند و با داشتن همین دو ویژگی، خریداران زیادی را به خود جلب کرده‌اند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های ایرانی بازار را مشاهده می‌کنید:

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آخرین قیمت انواع تبلت بازار قیمت انواع تبلت در بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار خودرو به کدام سو می‌رود؟؛ قیمت انواع خودرو در روز‌های پایان سال

رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی تهران از کسادی بازار خودرو در شب عید خبر داد و گفت: نوسانات قیمت ارز سبب شده مردم جرات خرید خودرو نداشته باشند، چون قیمت ارز بر قیمت خودرو تاثیر می‌گذارد و خریداران بیم آن را دارند که پس از خرید با کاهش قیمت ارز متضرر شوند.

به گزارش ایلنا، اسد کرمی رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی تهران درباره بازار شب عید خودرو گفت: بازار خودرو این روز‌ها متاثر از نوسانات قیمت ارز است؛ به طور کلی در کل سال ۱۴۰۲ رکود سنگینی بر بازار حاکم و امید نمایشگاه‌داران به شب عید بود. اما این روز‌ها هم بازار کساد است و خبری از معاملات همیشگی نیست.

وی افزود: این در حالی است که پس از گذر از شب‌های عید در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ که به دلیل شیوع کرونا بازاری نبود نمایشگاه‌داران امیدوار بودند از سال ۱۴۰۱ و پس از آن ضرر آن سال‌ها جبران شود.

کرمی ادامه داد: با این حال نوسانات قیمت ارز سبب شده مردم جرات خرید خودرو نداشته باشند، چون قیمت ارز بر قیمت خودرو تاثیر می‌گذارد و خریداران بیم آن را دارند که پس از خرید با کاهش قیمت ارز متضرر شوند مگر شماری اندکی که زیان‌های چند ده میلیونی برای آن‌ها اهمیت ندارد. اما بیشتر مردم در این وضعیت نوسانات ارزی در معامله خودرو محافظه‌کار می‌شوند.

رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی تهران اظهار کرد: موضوع دیگری که به کساد بازار خودروی شب عید امسال انجامیده کمبود نقدینگی در دست مردم است. تداوم جریان کنونی حاکم بر بازار خودرو احتمالا به افزایش قیمت انواع خودرو در سال ۱۴۰۳ می‌انجامد.

در همین رابطه سعید موتمنی، رئیس پیشین اتحادیه نیز شرحی از قیمت روز انواع خودرو ارائه کرد و گفت: اکنون پراید ۱۳۱ حدود ۳۴۰ میلیون تومان، کوییک آر ۴۰۳ میلیون تومان، کوییک معمولی ۳۹۷ میلیون تومان، تارای دنده‌ای ۷۷۰ میلیون تومان، تارای اتومات ۸۹۳ میلیون تومان و سمند سورن حدود ۷۴۰ میلیون قیمت دارند؛ دنای اتوماتیک نیز در کانال یک میلیارد تومان قرار دارد.

وی همچنین در تشریح قیمت خودرو‌های مونتاژی گفت: جک S۵ یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، هایما S۷ حدود یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون، هایما S۸ حدود یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون، دیگنیتی حدود ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون و فیدیلیتی یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت دارند.

دیگر خبرها

  • قیمت انواع خودرو در بازار + جدول
  • قیمت انواع خودرو در بازار +جدول
  • تبلت سامسونگ گلکسی Tab S6 Lite (2024) به زودی عرضه می‎‌شود
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ +جدول
  • قیمت میوه شب عید اعلام شد
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۷ اسفند ۱۴۰۲+جدول
  • بازار خودرو به کدام سو می‌رود؟؛ قیمت انواع خودرو در روز‌های پایان سال
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ +جدول