Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  ماجرای جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس سبب ایجاد مسئله جالبی در تیم سرخپوش پایتخت شده و با حواشی زیادی همراه بوده است.

گفته می‌شود نامه فسخ قرارداد برانکو به باشگاه پرسپولیس رسیده، البته پول او مربی کروات آماده است و او می‌تواند طلب خود را به طور کامل آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعات زیاد و حساس باشگاه سبب شده تا ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، اعضای باشگاه را از انجام مصاحبه درباره برانکو و ... ممنوع المصاحبه کند.

همچنین ساعتی پیش که اصغر نیک سیرت، مترجم برانکو با اصحاب رسانه گفتگو می‌کرد، عرب به او تذکر داد که با رسانه‌ها صحبت نکند.

لازم به ذکر است، سرمربی پرسپولیس در روز سفر به کرواسی جلسه‌ای با مدیران الاهلی عربستان در دوبی برگزار کرد و پیش از آن هم اثاث خانه خود را به کرواسی فرستاد تا جدایی اش قطعی باشد، اما باشگاه پرسپولیس همچنان معتقد است که می‌تواند رضایت برانکو را جلب کند.

یکی از دغدغه‌های برانکو این است که کنار پرداخت مطالبات او، کادرفنی و بازیکنان هم باید پول شان را کامل دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

مذاکره پرسپولیس با برند معتبر برای تهیه البسه تیم

پروفسور به کرواسی برگشت

خوش آمدگویی خبرنگار سعودی به سرمربی پرسپولیس

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرسپولیس اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما

مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود، اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آن‌ها خواهد بود. ما با افتخار کار‌های کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم، اما این بانک پرسپولیسی شده است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد