Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@21:56:45 GMT

رمال مجازی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۳۳۲۵

رمال مجازی دستگیر شد

 رویداد۲۴ سرهنگ آرش ابراهیمی گفت: با رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا کوهدشت، گرداننده یکی از کانال‌های تلگرامی که به بهانه فالگیری از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، شناسایی شدو با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

وی اظهار داشت: متهم ابتدا منکر ارتکاب جرم خود شد، اما زمانی که در مقابل ادله موجود قرار گرفت لب به اعتراف گشود و از اعمال خود ابزار پشیمانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست پلیس فتا استان لرستان گفت: بیشتر قربانیانی که مورد بزه توسط مجرمان سایبری در قالب دعانویسی و کلاهبرداران رمال قرار می‌گیرند بانوان هستند.

سرهنگ ابراهیمی ادامه داد: عدم اطلاع و آگاهی کافی از تهدیدات حوزه سایبری توسط برخی از شهروندان باعث شده تا کلاهبرداران در قالب دعانویسی و رمالی دکان‌هایی برای خود باز نموده و از این طریق ثروت اندوزی کنند.

سرهنگ ابراهیمی در خاتمه گفت:: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده صفحاتی با مضمون رمالی و دعانویسی می‌توانید آن از طریق سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir گزارش کنند. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پلیس فتا سرهنگ ابراهیمی جرم سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند

سرهنگ منوچهر جوانمرد فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و سوخت، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان با رصد اطلاعاتی یک انبار دپو سوخت قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی به محل اعزام شدند.

او با اشاره به کشف یک هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از چرخه قانونی توزیع از انبار مزبور، افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی دیگر با گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی ۲ دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر بیان داشت: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقدار تقریبی ۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

سرهنگ جوانمرد با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، می گوید: در این ارتباط ۵ نفر پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت