Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، سعید نمکی روز یکشنبه در حاشیه دومین جلسه قرارگاه سازمان غذا و دارو که در محل این سازمان برگزار شد، افزود: در مورد اولویت‌های بخش دارو و تجهیزات و ارزی که در اختیار داریم، برنامه‌ریزی کردیم به صورتی که تا پایان سال کوچک‌ترین کمبودی در حوزه تجهیزات پزشکی مورد نیاز و داروهای حیاتی نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت ادامه داد: شیوه واگذاری امور به شرکت‌های خصوصی، هیئت امنا و برخی بخش‌های نیمه‌دولتی از مواردی بود که در جلسه قرارگاه مورد بررسی قرار گرفت.

نمکی بیان کرد: پیش از این سازمان غذا و دارو اطلاعات دقیقی از موجودی انبارهای شرکت‌های دارویی تولیدکننده داخل نداشت که در جلسه گذشته مهرعلیان، مدیرکل دارو مامور شد تا با شرکت‌ها جلساتی در این راستا برگزار کند. خوشبختانه به سمتی می‌رویم که اطلاعات موجودی انبار مواد اولیه شرکت‌های تولیدکننده را دقیقاً داشته باشیم.

وزیر بهداشت در مورد ویژگی‌های جلسات قرارگاه سازمان غذا و دارو اظهار داشت: تمامی معاونت‌ها در قرارگاه حضور دارند و تصمیمات در آن واحد گرفته و اجرا می‌شود. همچنین به عنوان آرایش در شرایط جنگی که امریکا به کشورمان تحمیل می‌کند، ما نیز در این قرارگاه تصمیمات به روز و به موقع می‌گیریم که موردی مغفول باقی نماند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو دارو تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو وزیر بهداشت کمیسیون سعید نمکی غذا و دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
در این جلسه دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی داخل کشور و واحدهای برون مرکزی پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.
همچنین دستورالعمل بازنشستگی کارکنان و اعضای هیأت علمی و نظام نامه تحول اداری و رتبه بندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی اعضا کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.
در این جلسه دکتر علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی نویدادهم دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1229573 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • شهادت ۱۴۱ خبرنگار از ابتدای تجاوز اسرائیل به غزه
  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان