Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت گفت: در دو جلسه قرارگاه به‌منظور شفاف‌سازی حرکت‌های درون سازمان غذا و دارو مقرر شد تمام مصوبات کمیسیون‌ها به‌روز روی سایت قرارگرفته و اطلاع‌ رسانی به‌ موقع صورت گیرد تا تمامی ذی‌نفعان در جریان اتفاقات باشند و کسی احساس عقب‌افتادگی و بی‌اطلاعی از امور نداشته باشد.

سعید نمکی روز یکشنبه در حاشیه دومین جلسه قرارگاه سازمان غذا و دارو که در محل این سازمان برگزار شد، افزود: در مورد اولویت‌های بخش دارو و تجهیزات و ارزی که در اختیار داریم، برنامه‌ریزی کردیم به صورتی که تا پایان سال کوچک‌ترین کمبودی در حوزه تجهیزات پزشکی مورد نیاز و داروهای حیاتی نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت ادامه داد: شیوه واگذاری امور به شرکت‌های خصوصی، هیئت امنا و برخی بخش‌های نیمه‌دولتی از مواردی بود که در جلسه قرارگاه مورد بررسی قرار گرفت.

نمکی بیان کرد: پیش از این سازمان غذا و دارو اطلاعات دقیقی از موجودی انبارهای شرکت‌های دارویی تولیدکننده داخل نداشت که در جلسه گذشته مهرعلیان، مدیرکل دارو مامور شد تا با شرکت‌ها جلساتی در این راستا برگزار کند. خوشبختانه به سمتی می‌رویم که اطلاعات موجودی انبار مواد اولیه شرکت‌های تولیدکننده را دقیقاً داشته باشیم.

وزیر بهداشت در مورد ویژگی‌های جلسات قرارگاه سازمان غذا و دارو اظهار داشت: تمامی معاونت‌ها در قرارگاه حضور دارند و تصمیمات در آن واحد گرفته و اجرا می‌شود. همچنین به عنوان آرایش در شرایط جنگی که امریکا به کشورمان تحمیل می‌کند، ما نیز در این قرارگاه تصمیمات به روز و به موقع می‌گیریم که موردی مغفول باقی نماند.

 

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000EGW برچسب ها: سازمان غذا و دارو ، وزیر بهداشت ، کمیسیون ، سعید نمکی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو وزیر بهداشت کمیسیون سعید نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رییسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومترها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشورها ارایه کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087423

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود