Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از قطعی شدن حضور آندره‌آ استراماچونی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در لیگ نوزدهم، مشخص شد که او برای حضور روی نیمکت این باشگاه به همراه ۳ تن از دستیاران خارجی خود به ایران می‌آید.

از طرفی طبق گفته مدیران استقلال، این مربی ایتالیایی ۲ دستیار ایرانی نیز به همراه خود در طول مسابقات لیگ نوزدهم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح روز یکشنبه خبری مبنی بر توافق استقلال با بهزاد غلامپور منتشر شد و بعد از آن هم، چند گزینه دیگرِ ایرانی  برای  دستیاری استراماچونی در استقلال مطرح شد.

گزینه‌هایی مثل پیروز قربانی، امید روانخواه،   مجید صالح و البته داریوش یزدانی برای دستیاری استراماچونی بیشترین شانس را داشتند که حالا داریوش یزدانی بازیکن دهه ۸۰ استقلال تهران با انتشار پستی در اینستاگرام به شایعه  مربیگری خود در استقلال قوت بخشید.

یزدانی در این پستِ اینستاگرامی نوشت: همیشه خودم را عضوی از باشگاه استقلال می‌دانم. همیشه دوست داشتم در زمان و شرایط مناسبی به استقلال برگردم و امیدوارم اگر نیازی به حضور من در استقلال بود بتوانم در کنار حضور هواداران ستاره سوم را برای استقلال به دست بیاوریم.

حالا باید دید بعد از غلامپور کدام یک از گزینه‌های باشگاه استقلال تهران به کادر فنی این تیم اضافه می‌شوند. لازم به ذکر است که تمرینات تیم فوتبال استقلال از اول تیرماه زیر نظر استراماچونی از سر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

سعادتمند: اعضای باشگاه استقلال پیگیر شناسایی مقصران حواشی اخیر هستند

جانشین رحمتی در استقلال مشخص شد

وضعیت بازیکنان جدید و تمدیدی‌های استقلال مشخص شد

انتهای پیام/

واکنش داریوش یزدانی به احتمال حضورش  در کادر فنی استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس

‌کادر فنی و فدراسیون کشتی تصمیم نهایی خود را در خصوص حسن یزدانی به‌عنوان منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در المپیک را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، تصمیم خود را در مورد انتخاب ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرد. نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

۱- با توجه به اینکه رقابت‌های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که ۵۰ روز پیش از المپیک پاریس برگزار می‌شود، حسن یزدانی که ۹ ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و در صورتی که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، او ملی‌پوش ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم در المپیک پاریس خواهد بود.

۲- در صورتی که شرایط درج شده در بند یک حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی‌پوش این وزن اتخاذ خواهد کرد.

رقابت‌های رنکینگ‌دار بوداپست مجارستان روزهای ۱۷ تا ۲۰ خرداد برگزار خواهد شد.


کد خبر 748799

دیگر خبرها

  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد