Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :شهردار منطقه ۱۳ در جلسه ای با معاونین و مدیران در ناحیه سه اجرای فضای سبز عمودی بر روی پل های عابر پیاده را یکی از راهکار ها برای جبران کاستی فضای سبز در محدوده برشمرد و گفت : با انتخاب فضای مناسب، این طرح در در نقاط مورد نیاز اجرایی می شود.

به گزارش امتداد ، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه در جلسه ای که بعد از بازدید میدانی صبحگاهی در ناحیه سه این منطقه برگزار شد گفت: با شناسایی و نیاز سنجی یک محور درمحدوده ناحیه سه ، پیاده روسازی بر اساس استاندارد های لازم برای سهولت در رفت و آمد کلیه اقشار انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمک به نیازمندان و محرومان به عنوان یک اولویت و به صورت مستمر در قالب اهدای سبد کالا، توانمند سازی و … در دستور کار قرار گیرد.

شهردارمنطقه ۱۳ اظهار داشت: با هماهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، برنامه هایی برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان در فضاهای مناسب با استفاده از ظرفیت های محلی اجرا شود تا فضای امید به زندگی و نشاط را در محلات به ارمغان بیاورد.

وی با اشاره به تاکیدات کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر مبارزه با جانوران موذی ادامه داد: به صورت جدی و مستمر و با شناسایی کلونی های جانوران موذی به روش های مختلف شامل تخریب لانه های موش و طعمه گذاری اقدام شود.

رحمان زاده ادامه داد:محورهای پر تردد با شناسایی و نصب المان های نوری آذین بندی و نورپردازی تا به ایجاد منظر شبانه شهر کمک کند.

مدیریت کاهش هزینه ها، تعویض جداول شکسته انهار ، احداث انهار جدید با توجه به نیاز سنجی و بر حسب فرسودگی ، رفع سد معبر ساختمانی و رفع عدم انطباق ها از دیگر تاکیدات شهردار منطقه در این جلسه بود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز

سیده مریم حسینی در تشریح گزارش نودمین کمیته ساماندهی حاشیه‌نشینی و رفع محرومیت از محلات کم برخوردار شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: در این جلسه که با حضور اعضای کمیته، مدیران و کارشناسان شهرداری در محل سالن سعدی شورای شهر شیراز برگزار شد اولین دستور کار جلسه در خصوص هماهنگی شهرداری شیراز با فرماندهی انتظامی شیراز در جهت تامین امنیت بوستان و پارک‌ها در محلات محروم سطح شهر بحث و گفتگو شد.

او افزود: باتوجه به الزام شهرداری و نیروی انتظامی جهت ایجاد فضای امن برای شهروندان شیرازی به ویژه در محلات کم‌برخوردار به جهت استفاده از فضای سبز مقرر شد، هماهنگی کامل شهرداری با نیروی انتظامی با تشکیل جلسه برقرار شود و در خصوص لیست پارک‌هایی که مشکل حضور اراذل و اوباش و فضای نا امن دارند از سوی شهرداری به نیروی انتظامی اعلام شود.

رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: شهرداری مکلف شد در جلسه آینده این کمیته، گزارش عملکرد خود را در خصوص امنیت پارک و بوستان‌ها ارائه کند.

حسینی ادامه داد: دومین دستور کار این جلسه بررسی مشکلات و نیاز‌های محله دینکان در منطقه ۶ بود که با توجه به مشکلات عدیده‌ای که این محله دارد یاوران شورا و گروه‌های جهادی در این جلسه شرکت داشتند و مسائل و مشکلات این محله احصا شد و در این جلسه که با حضور شهردار منطقه شش برگزار شد، مقرر شد شهردار منطقه طی یک بازدید میدانی و بررسی مشکلات مطرح شده را داشته باشد و در هفته آینده ارائه گزارش کند.

او اضافه کرد: دستور کار سوم در خصوص بحث و بررسی درباره مشکلات محله پودونک در منطقه یازده بود که شهردار این منطقه ضمن ارائه گزارشی از کمبود‌ها و اقدامات صورت گرفته در این منطقه به شورای شهر و کمیته محرومیت‌زدایی ارائه کرد.

حسینی با اشاره به پیشنهاد اجرای طرح پرواز بیان کرد: طرح پرواز با عنوان توانمندسازی نوجوانان کنکوری در مناطق محروم اجرا می‌شود.

او ادامه داد: هدف از اجرای این طرح ایجاد عدالت آموزشی در سطح مناطق شهر شیراز است تا دانش‌آموزان مستعد که در مناطق محروم سطح شهر ساکن هستند بتوانند از امکانات و ظرفیت و فضای آموزشی موسسات استفاده کنند و بتوانند در کنکور به موفقیت دست یابند.

رئیس کمیسیون محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: در این جلسه پیرامون این دستور کار مقرر شد کارگروه ویژه‌ای با محوریت محرومیت‌زدایی و نمایندگان اداره‌کل آموزش و پرورش استان فارس، شهرداری شیراز و موسسات آموزشی کنکور جهت بررسی و راه‌اندازی طرح مذکور حداکثر ظرف دو هفته آینده تشکیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری